TUTUP sudah .. 500 BLOG MENCARI HARTA KARUN bersedia ?? - BEN ASHAARI

TUTUP sudah .. 500 BLOG MENCARI HARTA KARUN bersedia ??

 

Pengumpulan 500 BLOG telah sampai ke penghujungnya .. Alhamdulillah .. melebihi sasaran .. walaupun promosinya amat kurang tapi berjaya mengumpulkan lebih dari 500 blog ..

Dengan ini secara rasminya .. permainan 500 BLOG MENCARI HARTA KARUN akan bermula bila bila masa dari sekarang .. Hehehe.. selepas entri ini ....

Untuk menyertai pertandingan ini , sapa sapa pon boleh .. tak semestinya mereka yang tersenarai dalam 500 BLOG tu .. sapa sapa pon boleh ! Diulangi.. SAPA SAPA PON BOLEH ! Tapi bersyarat.. kena la ikut syarat syarat pertandingan .. kan kan ?

Ok.. soalan setiap hari akan diberi dalam dua kategori .. SOALAN HARIAN dan SOALAN TERKUMPUL ..

Hadiah untuk soalan Harian tu , akan dapat selepas diumumkan jawapan keesokkan harinya .. hehehe .. okeh ?  Tu bergantung pada penaja yer... kena hubungi penaja terus .. bukan aku tau ! Kena ingat ni.. haaa.. Hanya satu saja pemenangnya !! Tetapi 3 pemenang teratas akan diletakkan dalam sticky post entri selama 24 jam sehingga soalan seterusnya diumumkan .. ok la kan ?

Untuk hadiah jawapan terkumpul... hehe.. yang ni misteri.. macam macam adaaa.... tu akan diumumkan nanti.. okeh ?

Permainan ini , ditentukan dengan SAPA PANTAS DAN PALING TEPAT !  Bersedia ???

Peringatan : Aku berhak menukar soalan dan juga hadiah pada bila bila masa .. Sebarang surat bantahan atau entri bantahan tidak dilayan.. Terima kasih ..

38 ulasan:

  1. ni bukan kurg promosi.. terlebih promosi.. hehe. Cayalah bro! ^___^

    BalasPadam
  2. wah jantung ku dah nak luruh ni....semua terjah hu3

    BalasPadam
  3. sedang bersiap sedia utk mencari herta karun.... :D

    BalasPadam
  4. nasib baik abg xmula lagi....internet baru ade.........grrrrrrrrrrr geram betul

    BalasPadam
  5. tak sabar nak julingkan mata usha 500 blog =='

    BalasPadam
  6. adoyyy!! nak mula dah! berdebar la pulak.. :)

    BalasPadam
  7. alhamdulillah..da balik dari 'exam'...:D

    BalasPadam
  8. jeng jeng. dah nak mula. hehe :)

    BalasPadam
  9. sabar2...tak sedia lagi ni...

    *tarik nafas hembus nafas 20 kali..

    okay...dah ready!!

    mulakan...

    yeahhahahah...

    BalasPadam
  10. huh, sy br kat sini. sgt2 berminat dgn ap korang kongsikan. =)

    BalasPadam
  11. Selamat berjaya pada semua dari DTS - Mat Gebu...

    BalasPadam
  12. dup dap dup dap jantung ku...comfirm sy tak buat keje ari ni...

    BalasPadam
  13. bsedia dah nk juling kan mate..huhu

    BalasPadam
  14. berdebar rsenye...

    jeng jeng jeng!!

    BalasPadam
  15. Salam Ben .. apa fungsi blog 500 yang tersenarai tu?

    BTw .. kepada semua bloggers yang prihatin dan sentiasa respon dengan setiap entry blogger lain berikan, anda layak dan berhak ambil award dari bangku kosong .. khas buat semua.

    Kepada Ben, saya alu-alukan untuk ambil jika sudi. Mari semarakkan keprihatinan dan responsif kita sebagai blogger.

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    Terima kasih.

    BalasPadam
  16. cepat la en BA takut tertinggal lagi macam kuiz yg lepas

    BalasPadam
  17. owh naz mengomen saye ye ...
    naz mesti kalah haha opssss

    BalasPadam
  18. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh tarik nafas dalam2...debar nie x sabar nak mencari harta karun on9 =))

    BalasPadam
  19. jeng jeng jeng...berdebar2 sudah nie

    BalasPadam
  20. sy mencuba nasib... caiyok3...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.