Resepi rahsia pasukan Malaysia malam ini !

by - Disember 29, 2010

 

Pastinya umum tau penonton di seberang akan mengulangi tindakan mereka seperti mana yang telah dilakukan oleh mereka pada 1 Disember yang mana penjaga gol Malaysia , Sharbinee Allawee  menjadi mangsa pancaran laser tersebut !

Jadi.. apa kata .. malam ni .. untuk mengelakkan dari tembakan laser tersebut .. penjaga gol gunakan ..imageAmacam ? Kacak lagi bergaya bakal penjaga gol kita ... hehehhe ... Cadangan yang tak perlu diambil serius yer .. hehehe ..

You May Also Like

17 comments

  1. perggh memang sempoi
    leh jadi cyclops dlm x men ni

    BalasPadam
  2. LOL :D

    http://daunputihmerah.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. yes...
    itulah tips untuk malaysia supaya tak terganggu malam ni...;D

    BalasPadam
  4. kalo goal keeper pakai spek tu, ntah2 pemain lain plak yg terpeleot sbb kilauan spek tuu.., drpd nak elakkan laser, terlaser org pulak..hehe mcm spek laki yg mata ada laser dlm cite Wolvarine tu pon ade jugak.. smart!

    BalasPadam
  5. hahak .. yup abg ben !! btol tu ..

    http://diariamzar.blogspot.com/2010/12/kerenah-indonesia-adoy.html

    BalasPadam
  6. tapi takut banyak gol pulak. hehehe ^_^

    BalasPadam
  7. as salam..
    waaa.. baik guna spot light laser.cantik juga.eh.kesian.nanti mata penjaga gol negara kita dizalimi pula.
    adoi..

    :D

    BalasPadam
  8. Haha .. yup abg ben !! btol tu !!

    http://diariamzar.blogspot.com/2010/12/kerenah-indonesia-adoy.html

    BalasPadam
  9. silap2 indon xjdi laser sebab terpegun ngan spek tue..hehe

    BalasPadam
  10. silap silap kang tersalah gol pulak...cayok..cayok harimau malaya

    BalasPadam
  11. Gelap gulita macam Kasim Selamat..camne nak tangkap bola...

    BalasPadam
  12. kalau pkai ni, julia tu pon x boleh nk pikir dh nk buat cmna kat penjaga gol kita

    BalasPadam
  13. @Si DauN CeRi bagus la.. biar pemain indon terpeleot depan pintu gol malaysia.. haha!

    BalasPadam