200 BLOG MENCARI HARTA KARUN : Soalan 4 - BEN ASHAARI

200 BLOG MENCARI HARTA KARUN : Soalan 4

 

 

image 

soalan : Blog ni ada buat satu bisnis ... Apakah bisnis yang dibuat olehnya ? Berikan url blog ini .. Senang je kan ?

Soalan 5 akan menyusul jam selepas jam 8 malam ini ... Tungguuuuu ...

 

IKLAN

imageMinat buat kek ? Atau nak menempah kek ? Lanjut > sini

18 ulasan:

  1. salam

    terima kasih abg ben sebab bagi syira peluang pergi makan ikan keli...

    sob sob..

    jumpa malam nie :)

    BalasPadam
  2. hahaha..
    yang ni dah jumpe tadi..hehhe

    BalasPadam
  3. Salam .. wow ikan keli .. anak saya cukup suka tu. :) Aha .. dah ramai ke dapat jawapan nih?

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    BalasPadam
  4. ada trjmpa tadi waktu bw..hihi :)

    BalasPadam
  5. soalan ke 3 pun belom jawab lagi ,
    aduhai juling mata kyra hahah

    BalasPadam
  6. soalan no. 3 pun blum jumpa jwpn..
    dah give up.. T___T

    BalasPadam
  7. balik KG malam nie..deeemmmm tak dpt join

    BalasPadam
  8. yes..jumpe..,,tp soklan 2 x jumpe lg..any clue..??

    BalasPadam
  9. aah, soklan ketiga pun masih mencari, nie kan pulak masuk ikan keli bisnis bagai, haihh, kena buat yang terbaik nie ((: usaha!

    BalasPadam
  10. salam..

    jawapan no 4 saya lum dapat2 lagi ni abg ben..

    ishh

    BalasPadam
  11. smpat gakk smpai kpg b4 soalan no 5.. dh dapat dhhh no 4:)

    BalasPadam
  12. bang ben.......
    dh pkl 9 nie.. :(

    BalasPadam
  13. Mekasih. Ben, tlg promote blog saya secara x lansung

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.