500 BLOG MENECARI HARTA KARUN : Soalan Terkumpul ( 3 )

by - Disember 29, 2010

 

Hehe.. tamo berleter.. Berikut adalah soalannya ..

33 = 13

19 = 6

166 = 8

184 = 1

211 = 4

259 = 13

512 = 1

523 = 6

524 = 3

489 = 4

Dah.. tu jeeee ... hehehe .. simpan ye jawapannya ...

You May Also Like

21 comments

  1. memang pelikk... kat blog pon kena jawab kuiz jugak.. (T_T) tadi dah kantoi dah kuiz DSP....

    BalasPadam
  2. x paham dah nie...apa soalan abg ben nak tanya sebenar nya nie...uwaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  3. apakah soalan ni...huhuhuh...mmg soalan maut la abg ben...

    BalasPadam
  4. maksudnya 33 tolak berapa dapat 13 hahaha

    BalasPadam
  5. mesti nombor2 ni ada kena mengena dgn 500 blog tu kan.. o_0

    BalasPadam
  6. myb betui apa yg qaseh gtau...cari blog tersebut....jom2 kita kongsi2...
    hehhe...sharing is caring rite

    BalasPadam
  7. cam qaseh ckp ke BA?tak phm soklan ni..huhu

    BalasPadam
  8. a.ah lah mcm qaseh ckp betulla tu xcaye lak hahahaha.... jeng2

    BalasPadam
  9. Qaseh jadi semuanya just guna unsur Tolak jak ke?? bahagi, tambah dan darab?

    BalasPadam
  10. kalau bahagia mesti ada yg dapat titik perpuluhan...dah try wat bahagi td...:)

    BalasPadam
  11. cari je jawapan nya.....kena tunggu soalan ni.....yg tu hint je....*mcm tahu2 je aku ni.....heheheheheh

    BalasPadam
  12. hehehehe kalau xleh bahagi .. darab n tambah lah pulak..so bermisai lah qaseh kalau buat mcm tu hahaha... xtau jugak ni blurrrrrrrr ...abg ensem kan?

    BalasPadam
  13. betul kot cakap qaseh tu....gune unsur tolak...hohoho....

    BalasPadam
  14. ooohh x faham la abg ben soklan ni.. xda clue lain ker?? huhuhu.. pening dah dok pulun cari jawapan dia.. mcm2 dah guna rumus.. hurmm

    BalasPadam