Kat Kg Genting , Pondok Upeh ..

by - Disember 31, 2010

 

Alhamdulillah ... sampai jugak kat Penang .. terpaksa tukar driver kat Sg. Perak tadi ... ngantuk sangat weh.. semalam tidur kul .. erk...kat kat kul 3 kot rasanya ... bangun kul 5 lebih .. mana tak ngantuk ...

Pastu terus gerak .. janji lepas subuh tapi .. hehe.. dekat kul 7 gak aku keluar.. Adik aku tunggu kat Rawang .. Mak aku kononnya nak gerak malam tadi rupanya gerak kul 5 lebih gak. .. huhu ..

Masuk pulau , terus tukar driver balik ..aku pandu .. Hurm... aku dulu cukup ngeri lalu jalan Balik Pulau ni ... pergh.. evil death .. huhu .. eh.. mesti korang pelik kan .. nape aku tak sedih nenek aku meninggal .. hurm.. aku tak berapa rapat sangat ngan keluarga belah ayah aku ni lebih lagi nenek aku ni .. jadi tak la aku terasa sangat .. hehe... tapi aku tetap cucu dia gak kan ..

Ok sambung .. sepanjang perjalanan .. segalanya berpandukan GPS.. Pergh.. haprak ! Balik kampung sendiri guna GPS tuuu .. nampak sangat teruk aku nih.. hahaha .. best part .. tu pun tak jumpa kat mana kampung aku !! hahah.. mangkuk tul ...  Bukan pe.. dah berubah dah kawasan ni ... Serius.. tak kenal dah .. Kira pembangkang dah bawak banyak perubahan kat sini siut... hahaha.. peerah ! 

Ok ok.. nak minum dulu .. Jutaan terima kasih buat semua sahabat sahabat yang sudi mendoakan serta menyedekahkan al-fatihah buat arwah nenek aku ... Semoga Allah membalas segala kebaikkan korang semua ..

You May Also Like

19 comments

  1. assalamualaikum,

    Semoga roh nenek Encik Ben akan di tempatkan dikalangan orang2 yang soleh & solehah..

    Al-Fatihah.... Amin.


    Saling mendoakan..

    BalasPadam
  2. samela...tak rpt sgt ngn nenek belah ayh..moga nenek ben uh dicucurkan rhmat

    BalasPadam
  3. waaa....
    kg en. Ben kat kg. Genting??..
    laaa...
    dkt sgt ngn umah h0neyz tue...
    kat Taman Desa Genting,smpang 4 je...
    ;)

    BalasPadam
  4. asal org penang rupanya en.ben ni....jln blk pulau memang mcm tu saya pun kecut perut bila drive kat sana.tapi ikut jln yg baru tu ok ler skit.takziah buat semua family en.Ben.

    BalasPadam
  5. alfatihah .. semoga rohnya dicucuri rahmat ..

    BalasPadam
  6. hoho..seb bek ade GPS..kalau x smpai mane bro..:)

    BalasPadam
  7. semoga segala urusan dipermudahkan yer en Ben...jom carik dvd kt bj ;P

    BalasPadam
  8. salam

    kematian itu pasti

    dan kesedihan itu pasti akan menyelubungi diri


    sabarlah duhai hamba di atas segala duka yang diberi :D

    BalasPadam
  9. gps tu penting..hehe..semoga selamat sampai incik ben..

    BalasPadam
  10. Alfatihah....oooo kat pondok upeh...

    BalasPadam
  11. dekat dengan mrsm balik pulau kan. hahaha

    BalasPadam
  12. semoga rohnye dicucuri rahmat.. al fatihah..

    BalasPadam
  13. datang mekdi perda!
    sarah sampai semalam..
    n didnt lyke it..
    hoho

    BalasPadam
  14. Salam Ben, semoga roh arwah nenek dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yg beriman, Al-Fatihah....Hati2 di jalanraya..kalau dua2 ngantuk...dua2 tdo k..hehehhee

    BalasPadam
  15. smoga selamat pergi dan balik ye bro ben.....


    mudah2an arwah ditempatkan dilkalangan orang yang beriman... amin..

    BalasPadam
  16. Al fatihah...

    semoga selamat pergi balik..

    BalasPadam
  17. al fatihah.. sama la kita.. xrasa berapa sgt ngn nenek sblah ayh..keluarga tiri sebelah ayh pon..yg teruk nya..ank kandung sendri tinggalkan ibu dierg.. huh..

    BalasPadam