Dendam terbalas ..

by - Ahad, Disember 26, 2010

 

Lepas update berbelas blog .. masuk lagi .. masuk lagi ... dan lagi .. lagi.. huhu .. tak henti henti aku dari tadi ... dok mengupdate ... Sambutan hangat gitu ... Soalan dah ada dalam kepala ni .. tak sabar tunggu esok .. hehehe ..

Sambil sambil update tu , mata tengok tv.. hurm.. ikutkan malas nak tengok.. tapi tak best gak kan .. nak kritik tanpa lihat persembahan.. tak adil namanya kan ? Maka lihat je la... Bukan kemenangan yang aku nak lihat tapi pembalasan dendam akibat diaibkan tempoh hari tu berbalas ! Dan alhamdulillah , kesungguhan mereka membuahkan hasil .. dan yang pastinya , pasukan ni bergerak sebagai satu pasukan .. Itu yang lama dah aku tak nampak ... Kalau dulu asyik dok harap kat 'star' je , tu masalahnya ..

Aku harap , kali ni sasaran mereka bukan saja bukan lagi dalam 'zon' saja ... Masa dan duit dah abis .. apakah ini tanda peningkatan ? Aku harap tidak merundum lagi selepas ini .. Pastikan ada pelapis sebanyak yang mungkin ... Jangan terlalu harap muka yang sama jer .. InsyaAllah ...

Di Indonesia nanti , ... jangan main bertahan lak .. belasah dan terus belasah .. biar juara yang sebenarnya juara ...Seterusnya , ke PIALA ASIA ..  Tahniah dan terima kasih buat semua pemain , jurulatih serta penyokong Malaysia ...

You May Also Like

12 comments

  1. abg ben, yg main td tu pun byk gak pelapis tu.. mmg team malaysia dah byk meningkat, mula perasan masa malaysia lawan syria tahun lepas. :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah menang yang niii
    InsyaaAllah menang yang nanti :)

    BalasPadam
  3. abg ben, bukan di KL... di stadium gelora bung karno..

    tahniah malaysia..

    suzuki cup 2010: Malaysia mengamuk di bukit jalil

    BalasPadam
  4. Semoga Piala AFF jadi milik Malaysia!!!

    BalasPadam
  5. mesti mencabar nih soalan. uish x sabar

    BalasPadam
  6. heheh. sempat lagi abang ben tengok bola sambil update belog ^^

    BalasPadam
  7. sempat lagi tu update sambil tengk bola dasyat2 hehe....

    millo x sabar nak tengok soalan2 tu nanti...mesti best...cayalah !!!

    BalasPadam
  8. same-same abg ben..*tolong jawapkan bagi pihak penyokong Malaysia,heh :D

    BalasPadam
  9. macam ni baru lah ade semangat nak tgk part2 pnye! malaysia bolehh!

    BalasPadam
  10. alhamdulillah menag..hope malaysia tak bersenang hati dengan kemenagan ni..dan akan terus bangkit di indonesia nanti..n hope akan menang lagi...insyaallah...amin..

    BalasPadam