Malaysia menang !! Tak cuti ke esok ??

by - Disember 29, 2010

Ala.. tak yah tengok dah baki tu.. lagi 5-6 minit je lagi .. Mana mungkin dapat 4 gol wooo .. masak la diorng ... hehehe.. Kalau berjaya , mmg tabik hormat la kat diorng .. haha... erk.. jangan lebih lebih .. kang kena serbu aku ..

Kejayaan satu negara .. dari penjaga gol hinggalah ke rakyat Malaysia ! Semua terlibat ... kan kan ? Kali ni mmg aku respek team Malaysia sbb takde 'bintang individu' !! Satu pasukan bergerak ... cam ni la baru best.. semangat !! Kalah pon puashati .. takde sapa patut dipersalahkan .. Menang , satu pasukan dapat pujian.. Kalah , satu pasukan dikritik ..

Erk.. tak cuti ke esok eh ?? Kelantan menang Piala Malaysia , dapat cuti .. Yelah ... penat jerit neh ... hehehe ...

Ops.. 2-1 .. hahaha.. jauh lagi weh.. hahaha... lalalalla

Terkini : Malaysia Juara ! Tewaskan Indonesia dengan aggregat 4-2

You May Also Like

25 comments

  1. haha , bising satu warung ni tgk bola .

    BalasPadam
  2. hoho...malaysia wajib menang...
    terbaik punya malam ni

    BalasPadam
  3. huhu mintak cuti sebab abes sore jerit bersorak

    BalasPadam
  4. a'ah .penat melolong menjerit ni ;) ahahaa ;)) kasi laa cuti ;)

    BalasPadam
  5. Wah..kalau cuti memang terbaik lah..takyah jawab kuiz esok.hahaha memang terbaiklah Malaysia!

    BalasPadam
  6. BHAHAHAHA... MESTI G KELAS ESOK, KAWAN YUYU TU CARI GADOH DENGAN YUYU LAGI. DAH LA TADI GADOH BESAR.. CES.. TAK BEST. MACAM BUDAK BUDAK PULAK RASE.

    BalasPadam
  7. tahniah malaysia!wiwitt!dlm mimpi la kite cuti esok..hehe

    BalasPadam
  8. najib tak tgk bola kot..
    itu pasal tak cuti pun esok..
    hehehe

    BalasPadam
  9. menang!
    agregat 4 - 2
    hehehe
    tahniah!

    BalasPadam
  10. salam..dengan kuasa yang diberikan kepada saya,,sengan ini saya umumkan esok cuti...

    BalasPadam
  11. ktorang coti!! yeay!! sebab memg xde kelas..hehe...

    tahniah Malaysia!! ;)

    BalasPadam
  12. Sapa nak cuti? Meh sini. 2 singgit.

    BalasPadam
  13. Sapa nak cuti? Meh sini. 2 singgit.

    BalasPadam
  14. hurmm mn ada cuti..
    abg ben agregat 4-2 laa.. huhu

    BalasPadam
  15. tengok bola tapi jerit pun kena cover2, brapa kali anak nangis bangun sebab terkejut, mak bapak dorang mengilai....hehhehehe.....

    MUSH - ngomel, ngumpat & mengata

    BalasPadam
  16. yehhh..Harimau Malaysia MENANG!!!

    ok mana tahu ..mlm ni PM umum esok cuti...huhuhu

    Fahmi memang hebat!!

    BalasPadam
  17. sakit telinga dengar dorg jerit...bleyh mati kowt kalaw ada org sakit jantung dengar jeritan semua2 ny.huhhu

    BalasPadam
  18. yahooo.esok cuti.hehehehe.aku ambik cuti sendiri la....

    BalasPadam
  19. nak cuti meh ramai2 dtg klinik kakak saya.. haha

    BalasPadam
  20. Yeay,yeay...Akhirnya!!!! Alhamdulillah... :D

    BalasPadam