GA EQBALZACK.COM

by - Disember 28, 2010

 

Berminat ? Hehe... atas permintaan sahabat , maka dengan ini aku nak promotelah GA keluarannya iaitu ;

imageHaaa .. aku kelabu mata dok baca jawapan , sambil gelak gelak baca kenyataan yang tertera di situ ..aku nak promotelah GA ni .. hehehe...

OK.. bagi yang berminat tu .. bolehlah singgah sebentar ke blog EQ ni.. mana tau bertuah ke apa ke .. kot leh ngorat bro EQ tu ke .. hehe..bujang tu... aku tak leh dah .. hahaha..guwau jer..

Pe lagi ?? Jom arr .. EQBALZACK

You May Also Like

10 comments

  1. kenapa sekali pandang muka Bro EQ and bro ben sama??
    hehe..=)

    BalasPadam
  2. bang,saya dari dulu dok tertanya2..
    muka abg ngan muka abg EQ ni nak dkt sama la..huhu..sedara ea?heheh

    BalasPadam
  3. salam

    mmg ensem si eqbalzack ni... huhu

    BalasPadam
  4. muka sama? hahaha....

    ben, sila jawab...hehehe...

    tq bro. ben...

    BalasPadam
  5. hehe...sama2 blogger berjaya..janggut ngan misai kot.. =P

    BalasPadam
  6. sama tang janggut n misai jer tu....hehhee....

    BalasPadam