Anak Ulu Cheka ! Aku tak pernah ...

by - Disember 31, 2010

 

Aku .. aku tak pernah melupakan rakan rakan yang mula mula datang menjengah blog ini .. Cuma aku dah jadi kelam kabut gitu.. maklumlah , bukan sorang dua singgah ..

Buat Anak Ulu Cheka ... aku kongsikan entri ini buat rakan rakan seperjuangan tak kira yang suka menulis dan juga suka membaca .. Haaa... Terima kasih kerana menjadi antara mereka yang mula mula membaca blog ini ..

Semoga perjuangan kita dapat diteruskan lagi pada tahun hadapan ...

ANAK ULU CHEKA  , TERIMA KASIH ...

You May Also Like

10 comments

  1. dah femes pon abg ben x lupa daratan..camniela bagus..hehe..

    entry terlatest,hihi..
    http://cintailmu89.blogspot.com/2010/12/benci-dengan-tahun-baru.html

    BalasPadam
  2. salam,

    Alhamdulilah. bagus abg ben ni.
    yang lama tidak dilupakan.. :)

    BalasPadam
  3. terima kasih bebanyak ben...deme (ben) merupakan hadiah tahun baru bagi kome (saya)...ben tetap macam dulu jugak...sibuk sesangat tu...tq polow kome (saya)...

    perggh jadi semangat berkobar2 nih kerana ben heheheh

    Moga tahun depan dunia blogger lebih ceria heheheheh

    selamat tahun baru semua....

    BalasPadam
  4. bagus la enBen . ingat kawan2 lame.. folower da 7k. keep it up k ! :))

    BalasPadam
  5. wah...gud.. heheeh.. suka abg ben.. xsombong cm blogger popular lain2.. heheeh

    BalasPadam
  6. salam...kerana ben blog AUC diserbu ...terima kasih rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari...tak gitu?...

    BalasPadam
  7. yup. blog saya juga di serbu. Thanks.. wahhh.. semangat. :D pedulikan ape org nak kate ye enBEN. nobody perfect.

    BalasPadam