Punca kekalahan pasukan INDONESIA ?

by - Disember 29, 2010

 

image

Apakah ini punca kekalahan sebenar pasukan Indonesia tempohari ?? Tak pe.. kita tunggu malam ni .. Apakah benar Otomen membantu pasukan Malaysia dalam diam ?? Sama sama kita nantikan sapa dibelasah sapa malam ini atau Malaysia bakal berkubu di pintu gol atau berkubur terus ? hurm... Harapnya tak la kan.. mana bleh.. Kelebihan 3 gol tu.. kalau kalah gak , aku tak tau nak kata apa dah ..

Gambar , dari FACEBOOK.. sapa tah tag aku.. hahahha...

You May Also Like

24 comments

  1. hehehehehe......
    pic ni poplar gle skrg kat fb....
    btol laa tu
    ini laa pnce kklahan dyorang
    ehehhe....
    rare....!!!

    BalasPadam
  2. macek pon aamik gambar ni kat fesbuk gak .heheh

    BalasPadam
  3. haha..kalau stadium runtuh mamat ni gak punca..

    BalasPadam
  4. otomen tue...nanti superman pulak dtg indon

    BalasPadam
  5. nilah akibatnya banyak sgt tengok kartun...nak menang kena skor gol...sapa skor dia menang...keputusan pengadil adalah muktamat...hehe

    BalasPadam
  6. otomen 2 dtg nk fire markus 2..
    tlong skuad msia..
    btol x abg ben..

    BalasPadam
  7. kih3..pic femes kt fb skrg..hihi

    BalasPadam
  8. hahaha..mcm siot je gmbr ni..hehe

    BalasPadam
  9. hahahaha...ades!! tersembur milo aku...

    BalasPadam
  10. yang penting gol, kan? huhuhu...yang selalu skor tu, dialah menang...laser2 nih, x mainlah! dulu dorg buat kat Malaysia, skunk? nasiblah ... :P

    BalasPadam
  11. otomen menyebelahi malaysia..hehe :)

    BalasPadam
  12. bahaya ni. otoromen dah masuk padang.. hehehe

    BalasPadam
  13. otomen sudah jarang muncul sekarang ni.. ku rasa tron la

    BalasPadam
  14. malam ni kalu indon kalah (tapi rasanya mesti kalah!) kita tunggu plak media ngok sana bagai alasan apa plak.

    BalasPadam
  15. hahaha... sapa kata ultraman ada kat jepun ajer, kat malaysia pun ada

    BalasPadam
  16. hahahahaha.....lawak giler..marcus tu saja jer buat citer..

    BalasPadam
  17. haha..lawak la pic tu...

    hrap2 msia tak terbenam.. huhu...

    BalasPadam
  18. sapa lah yang buat gambar ni. kreatif gile! hahahah xD
    malam ni jgn lupa tengok ye!

    BalasPadam
  19. miahahhaaaa..kelakarnye gamba tu.. hopefully harimau malaya will make it tonight!!!

    BalasPadam
  20. punca kekalahan indonesia adalah altraman..? hahaha,,betull2....lawak2..hahaa

    BalasPadam
  21. ultramen datang tp dalam keadaan invisible . hehe . lepas tu nak tuduh2 malaysia lak

    BalasPadam
  22. Malaysia Boleh.. Ultraman pon boleh.. :)

    BalasPadam