Tiru awek blogger posing !

by - Disember 29, 2010

image Aku selalu tengok awek awek blogger buat gini.. pantang jumpa cermin , terus keluarkan hp dia ... terus ngadap gini .. hahahha .. Nasib baik aku tak hala kamera kat atas ..

Haa.. tu berani posing sbb rambut baru.. Ingat nak color rambut .. ok tak ? Hahaha.. sah wife tak ngaku aku laki dia .. hahaha.. gilers... Diharamkan balik kg woooo .. jangan wat hal ... heheh..

You May Also Like

103 comments

  1. hahahhahhaa..awek blogger suka posing camni ek??terasa2.hahahha

    BalasPadam
  2. Oh encik Ben kamu ternyata super duber ensem orangnya.. ckp la warna asal rambut tu buat anak2 dara sanggup di madukan.. kekekekeke.. just joke. nice pic. muka nampak suci gitu

    BalasPadam
  3. hahaha lawak ah abg ben ni.. :P

    perli ke ape ni?? hehe

    BalasPadam
  4. entri comel, betul betul, azza pun tanak bagi balek kelantan, heh

    BalasPadam
  5. haha . klaka betul
    ada hati tuhh tiru posing pompuan
    huhuhu

    BalasPadam
  6. hahaha..pas ni ben buat la pic dari atas lak..hehehhe..cun arg!

    BalasPadam
  7. wahhhhh..mcm budak u lak tgk..encem..encem..muke baik giler..eh, BA mmg baek, nakal jer sket..

    BalasPadam
  8. teman idak pulak posing gitu.....teman posing depan-depan ..bukan ngiring-ngiring...

    BalasPadam
  9. pheewit!!! nak ngorat ley??? ahahah

    gurau jer ben.. nice pic

    BalasPadam
  10. pergghhhh aban ben....bleh bdarah tgn klu kena rmbut tu...haha...

    BalasPadam
  11. hahaha,,stail ar abe Ben...Syed pown x pnah wt mcm nie,,,,

    BalasPadam
  12. kaler rambut baru stylo bro..... nampak sikit macam kejer kat kilang besi. sampai rambut pun berkarat sekali

    BalasPadam
  13. hahaha..tapi..
    dorang salu amek hp tuh halakan ke crmin..hehe

    BalasPadam
  14. pandai ben tiru depa posing. hahaha!!!!

    BalasPadam
  15. wahh.. hebat! hahaha.. de bran lh en.Ben!! :DD

    BalasPadam
  16. dah macam awek dah bro kte..hehe

    BalasPadam
  17. as salam..
    oo..ni kira pertandingan baru ke?
    gila segan nak buat macam tu

    0_o"

    BalasPadam
  18. wahahaha.. tapi ye betul.. ramai adik2 aweks suka posing camni.. kekeke..cantik rambut baru..@-@

    BalasPadam
  19. woowww..da pndai skunk..hohoho
    kacak2..hahahahaha:P

    BalasPadam
  20. auw..auw..
    haha..

    style rambut :D

    BalasPadam
  21. hihihi...posing paling cute.

    BalasPadam
  22. sentap dgn tajuk pak cik ben woo!!
    kihkih...awek blogger jer ke pak cik ben?

    BalasPadam
  23. awak keje govemen kan..kementerian apa ek??? bf saya pun keje kat sana gak...bf???? nak mati ke hapa haku nih!!haha..dia jbtn perdana menteri..tapi besar kan jbtn tu..byk pulak unit2 bwhnya..

    awak katne??
    salu saya nak tanya..
    tapi xtau nak PM awak kat mana, ntah2 awak lepaskan komen ni???ahakss..jgn,wak..

    BalasPadam
  24. haha..betul2..ni klu hala kamera keatas ni nmpk comel ni..

    BalasPadam
  25. Wahh..meng xpose kan diri nampak, ni kang ada pulak cik gayong yg usha2 koo kat FB..pengggsaannnn!!!.... >_<

    BalasPadam
  26. waaa...mmg style giler...superb broo..

    BalasPadam
  27. hahaha.. lawak laaa. ya ke awek blogger slalu posting gni.. aduhhh hahaha

    BalasPadam
  28. hahaha
    ape kes ttbe leh teringin wat gayer awek nih...
    selit bunga kat telinga la baru tmbah cun...ngeh3 :D

    BalasPadam
  29. ha3~ sebijik la.. tp, lg cun klu encik ben wat mulut muncung + kamera hala dr atas.. tehehehehe~ ^_^

    BalasPadam
  30. waahhhhaaa..BA,semarttt ah..hahah~

    BalasPadam
  31. BHAHAHAH.. TERASE LA PULAK. YUYU SUKA POSING MACAM TU ^^

    WOAAAA.. MAT SALEHHHH ^^

    BalasPadam
  32. [CAPS LOCK]-->>
    ABG.... NAK KENAL BOLEH HUHUHU!!!

    balik kampung pakai songkok...

    BalasPadam
  33. nie lam toilet aper? mampos!!! hahaha

    BalasPadam
  34. haha. adoii. cmtuh eh? im not right? btw, xpyh kaler2 rambut. hitam tu kaler rambut bidadari/bidadara kat syurga.

    BalasPadam
  35. hahaaha, ade style lahhhhh !!1 :P hehe

    BalasPadam
  36. nak posing mcm tu jugakkk...haha

    BalasPadam
  37. adehh tice pon terase dah nih..kalo halakan belah atas lagik laaa...hahaha...

    ~ tice su~

    BalasPadam
  38. hati-hati bro.. susah kalo ade yg tergoda.. hahaha

    BalasPadam
  39. whoaaaaaaaa



    ada gaya, mutu, keunggulan! :D



    p/s: kalo kaler rambut mau suh kak zila botakkan yea hehe

    BalasPadam
  40. pewitt...ingat awek manalah tadi ni.

    BalasPadam
  41. he3, ensem2...
    nnti semua lelaki tiru posing cmni...

    BalasPadam
  42. hahaha...lawak plk rupa nya..klu kaum adam bt posing mcm tu ..bagus2 nmpk macho..jadik sebalik nya plk..kweng3x...jgn mare

    BalasPadam
  43. perghh...klakar ar abg ben nih..hehehheh

    BalasPadam
  44. diharamkan balik kampung tak pe lagi..kalau di haramkan masuk rumah, tu yang parah tu..hihihi..

    BalasPadam
  45. erm...sy x wat gtu bila jumpa cermin..tp bila tengok member pegang kamera..sy akan mintak ambik gambar..ngehehehhe

    BalasPadam
  46. lawak kot haha...tapi still macho..nasib baik x jelma muka awek terus haha

    BalasPadam
  47. macam mana memalam tak mimpi u abang Ben ,,

    adoiyai ,,

    BalasPadam
  48. 1) Suka buat camtu gak....
    2)Apsal nampak muda jew????
    3)Galas beg tu, time masuk kerja atau balik??hahahaa

    BalasPadam
  49. hahahahahahahahhahaha !!! betul betul betul !!! kih3

    BalasPadam
  50. dah smart dah rmbut kaler tu encik ben. nanti kalo kaler hilang ke'smart'an tuh..hihi

    BalasPadam
  51. betul juga, dalam banyak-banyak blogger yang wanita punya, kebanyakan posing stail camni..

    BalasPadam
  52. hahahaah..cm betui lak kan..so kalu gaye gewe blogger posing lak camne ek??

    BalasPadam
  53. terbaik la bro..ingt awek2 je bleh buatkan..haha

    BalasPadam
  54. wah sipi2 jek gambo yek..hhihihi

    BalasPadam
  55. baca komen sambil jeling2 profile pic setiap pengomen...ehehe~ betul la, kebanyakan awek blogger posing gitu~~ :D

    BalasPadam
  56. hehe..naseb baek tak mocong-moncongkan mulut..nak kasik nampak sexy gitu..

    BalasPadam
  57. rami pulak org komen sejak ben letak nama pengomen yg rajin tinggal jejak... aku pun sama ler.. ahaks

    BalasPadam
  58. haha... smart lah bro ben... kompem bini jatuh cinte kali ke dua.. huhu...


    wooo, ape caler2 rambot... haremmmm.... kene halau umah nanti... hehe

    BalasPadam
  59. salam en ben..try dulu,,mana tau wife puji melambung :-)

    BalasPadam
  60. ahahaha.comel je incik ben. saya tak wat camtu.tak berape suke bergambar kalau sorang2.hihi.

    BalasPadam
  61. aii yg bukn awek pon ske gak posing gini :)

    BalasPadam
  62. haha..
    mr ben itam itu menawan dah dah jangan kaler rambut mang haram pon...

    mrs bini tetap sayang...hehe

    BalasPadam
  63. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA...!!!!!! TERBAEKKKK...!!!

    BalasPadam
  64. haha.bca tajuk pon da klaka.wohh mmg slu sgt b'gamba cmtu =)

    BalasPadam
  65. waaaa abg bennn owang baca tajuk kat dashboard dah tersengih2.. lawak tol la abg ben hahah

    BalasPadam
  66. Salam Ben....waaaaaaaaaaaaaaahhh posing eksss! Muka anda mmg suci laahh, baiiiikk gitu..hehe, betul kata mamat lekat-lekit tuh..hahahha, tahniah Ben!

    BalasPadam
  67. posing sebab tau msia nak menang ke?

    BalasPadam
  68. nak suruh anak bujang tiru rambut mcm ben lah..tp time skolah tk bolehlah cacakkan..

    BalasPadam
  69. cun la pulak en.ben kita mlm ni

    BalasPadam
  70. hehe tak suka amik gambar camtuh..nampak gemok walaupon memang gemok..kikiki

    BalasPadam
  71. abg ben da lame tringin ni tak........? ekeke.. gurau je.. :)

    BalasPadam
  72. awuwww... abg ben.. comellah :P

    BalasPadam
  73. omg, abg ben pun da join club begambo gugurl! hikhik

    BalasPadam
  74. haha...awek blogger je posing macam tu...mummy blogger blom lagi...patut bro kena muncung2 sket..baru lagi lazat...haha

    BalasPadam
  75. lentik kan badan anda sikit..ok sikit lagi.. hahaha

    BalasPadam
  76. nape gediks sangat minah-minah di atas nih? suami orang kot beliau nih

    BalasPadam
  77. salam..
    tanpa sengaja dengan sengaja saudara ben telah membuatkan ramai gadis2 mula dibuai perasaan..
    tahniah kpd isteri anda!!

    BalasPadam
  78. geli dow bace sume komen di atas. cube la komen dengan bahasa yang manis. kalau i wife u i jeles u alls

    BalasPadam
  79. hye abg ben..
    singgah dan follow yaa..
    btw nice pew pic di ats..
    n gaya awek 2 yg abg ben tiru tuh same..hehhe
    nice to meet u !
    NICE BLOG !! =)

    BalasPadam
  80. haha.....tade org nak tangkapkan...tangkap sendiri je la...
    hehe...kamere ngan pompuan ibarat isi dengan kuku..hehhee

    BalasPadam
  81. c.ben nak tunjuk dia pun comel gak, ingat korang je ke(awek2 blogger) yang comel?hah?ahahaha...

    BalasPadam