Senarai 500 blog ...

by - Disember 26, 2010

 

Hehehe... alhamdulillah ... dari jam 2 petang tadi sehingga 8.30 malam , aku dah berjaya menyenaraikan 300 buah blog ! Dan penyertaan semakin diterima setiap minit .. Memberansangkan...

Terima kasih buat semua rakan rakan yang sudi memberi kerjasama , semangat yang tidak berbelah bagi untuk menjadikan segmen ini berjaya ...

Alhamdulillah .. setakat ini pon ada beberapa blogger yang sanggup menaja hadiah .. Cuma sekarang ini menjadi pening skit.. samada nak buat terkumpul .. atau satu soalan satu hadiah .. hehehe .. camana tu ?

Untuk melihat senarai terkini , sila klik sini  .. Aku terpaksa letak di satu lagi blog sebab , panjang sangat senarainya .. hehehe... sori yer.. kang kalau bubuh sini , semak lak jadinya .. korang gak pening kan ?

You May Also Like

22 comments

  1. ben..
    tunggu...
    ayu nak buat entry

    BalasPadam
  2. harap2 dpt masuk ar...sampai jer umah trus begegas join segmen ni...kekeke..amboi over.

    BalasPadam
  3. huhuhu..tahniah2... mesti boleh punya lah esok...

    BalasPadam
  4. salam

    nak pilih yang kedua :)


    hehehe

    tamak :)

    BalasPadam
  5. nak msk tp x rti nk link kn nye...

    BalasPadam
  6. ouh, sok kena rujuk blog lagi satu tu la kan untuk jawab soklan~

    BalasPadam
  7. tahniah abg ben, malam neh 100 blog laa walking gamaknya, hehe

    BalasPadam
  8. dari petang tadi nk uplod entry tp tenet tak mengizinkan!!
    uwawawa sedeh!! (T__T)

    BalasPadam
  9. harap-harap miza termasuk sekali :)

    BalasPadam
  10. en ben..saya punya link tersilap..nombor 63

    BalasPadam
  11. nombor 32 pun takde backlink terus ke blog

    BalasPadam
  12. nombor 6 silap link

    BalasPadam
  13. eh..ok plak..pc ni tak betul kot..hehe

    BalasPadam
  14. yes!! no 204 !!!!!!!!!!!!
    ekkk...macam nombor bilik berhantu jer?????

    BalasPadam
  15. bro..nma ceq ada dua...229 ngan 237

    BalasPadam
  16. dh ade..no 92, wah, siap ade pnaja, msti best sgmen kali ni :)

    BalasPadam
  17. sekadar menolong abg ben..

    nih link yang silap..


    no 6, 25 , 72 email, 220

    BalasPadam
  18. eh.. 6, 25 , 72 email, ni je..
    220 x.. heeeheheh..silap

    BalasPadam
  19. amek semangat bolaa sepak incik ben..xpun siapkan sambil layan arsenal lawan chelsea..hehe

    BalasPadam
  20. awat klik2 tak jumpe? heran tul..huhu

    BalasPadam