Tiru blogger awek - 2

by - Disember 30, 2010

 

image image

Sama tak sama tak ? Hahahahha .... aku nak posing ar cam blogger awek .. cute je diorng nampak gitu.. pasal tu kot blog diorng fofular ..huhuh.. Nak kembungkan pp , tak sanggu lagi weh.. kang orang ingat aku 'donut' lak.. auwww.. tak sanggup u !! Hahaha.. geli la wehh ..

OK .. saja je nak ikut blogger haniey ni ..tapi tak leh.. dia lagi anggun posenya .. hehehe .. Blogger haniey jangan marah yer .. guwau jer ... Anda tetap terbaik !!

Kalau rasa rasa nak pose gini , leh la belajar dengan dia eh.. aku gagal sama sekali !!! hahaahha .. Jom > HANIEY

You May Also Like

49 comments

  1. eh menjadi dah tu en ben hehe... ada style!

    BalasPadam
  2. hahahahaha abg ni kan kan kan...abg kena lentik2 sikit tu..baju tu xleh lah baju batik..hahaha xleh lebih2 t kena saman lak...

    BalasPadam
  3. kembungkan la pp tu...kompom cute..hahha

    BalasPadam
  4. argh!!!..tolong la abg ben...hahahahah

    BalasPadam
  5. HAHAHHA. tak ku sangka abg ben kelakar rupenyee.. hahah. yang 1st tu malas nak commnt. tapi geli hati jugak tengok. hahah

    BalasPadam
  6. teruskan usaha...u can do it
    huhu
    sedih x dpt join segmen
    da stat kena dtg skola.huhu
    esok pun kena g skola
    pendaftaran murid2 tahun1-6
    selamat bercuti semua..waaaa

    BalasPadam
  7. hehehhe sabor jer .. u look chubby lahh :)

    BalasPadam
  8. hahahaa...kene pakai legging bro..

    BalasPadam
  9. kurang camwhore la bro...=D

    BalasPadam
  10. ahahhaha. comel lah abg ben ne.

    BalasPadam
  11. nak jugak tengok abang ben dok pose gaya macam i

    nak bagi markah berapa agaknya??

    BalasPadam
  12. haha! rajin ek tiroo2 neh. ^__^

    BalasPadam
  13. haha..cumel lah..
    kalau buat cam donut..
    lagi hot uolls..haha

    BalasPadam
  14. abg ben... kene gedik lg... hahahaha

    BalasPadam
  15. haha..abg ben..tgn tu kepit sket

    BalasPadam
  16. wah3!~ abis la awek2 yg posing cmni dh xley cari mkn..kih3

    BalasPadam
  17. posing tu bg lentik skit bab mcm kata qaseh...mata tu menjeling menjeling =))

    BalasPadam
  18. wahahaha memang anggun bro .
    photo of the year la nmpaknya .haha

    BalasPadam
  19. wow!!!! ada gaya mutu keunggulan..ahakz :)

    BalasPadam
  20. Hahaha .. ini entri paling merapu hang buat .. tapi awat seketul je .. kasik la aksi lain .. hmm ehemm best nampak hp .. pinjam leh?

    BalasPadam
  21. haha..kena seksi sikit..
    pasni abg ben nk tiru gaya ape pula ek??hehe :)

    BalasPadam
  22. pergghhhh!!!! kakakakakaka..... nk gelak boleh tak...guling2 =))

    not bad.....wahahahahahhaa

    adessss

    BalasPadam
  23. haha.kembung pp ..takpe otot2 dah kembung da.. =P

    BalasPadam
  24. hahahha . agak2 kalau lelaki wat muke comel mcm mne ea ?? hahah ! lagi2 yg muke bengis . adoyai ! ta dpt bayangkan . ase cm na wat contest muke lelaki bengis paling tercomel . hahahha .

    BalasPadam
  25. Hahahaha... gaya tu nak kene gedik skit bro.. baruk menjadi ekekeke...

    BalasPadam
  26. haha..

    boleh tahan en ben..

    nampak kiut gak la

    BalasPadam
  27. abg ben..hehe..haniey baru je tau yg abg ben wat entry ni..2pun tau sb ada follower abg ben g blog haniey p2 dia org ckp dtg jenguk awek yg ditiru oleh abg ben..hehe..
    lucu lak..thanks ye sb da promote blog haniey yg xseberapa ni.. :)

    BalasPadam
  28. haha..

    boleh tahan en ben..

    nampak kiut gak la

    BalasPadam
  29. hahahaha.....nk gelak lagi...tp eka tak gheti lah tgkp pix dlm crmin....hehehe

    BalasPadam
  30. haha bro ben lawak... jangan lentik sangat bro.... donuttt sangattt nanti... hohho... tak sanggup mak nokkk...!!! ngeh3x....

    BalasPadam
  31. hahaahaha.. lps ni ramai la yg ikut pic style mcm ni.. femes la c haniey pasni.. apa kata bubuh nama pic "style haniey" hehe

    BalasPadam
  32. hahaha ! ade styla lahhhh. saya yang pmpn ni pon tak reti nak bergambar kembungkan pipi. hahah :)

    BalasPadam
  33. hahaha ! ade styla lahhhh. saya yang pmpn ni pon tak reti nak bergambar kembungkan pipi. hahah :)

    BalasPadam
  34. thanks ye..ada entry pasal entry abg ben kt blog haniey..

    BalasPadam
  35. adehhhhhhhhhhhh baju batik! hahahahahaha dah terbayang YB amik gambar tau! hahahaha!

    BalasPadam
  36. erkkk..?? tlg jgn bgtau ni gmbr baru ambil td.. =.="

    BalasPadam
  37. ekeekke. comel gilakk abg ben posing :P

    BalasPadam
  38. hahahaha..BA BA..USAHA LAGI OKE !!

    BalasPadam
  39. hehhehe! lucu lah, tapi pasti bro ben tak leh tiru gaya saya, wakakak! :)

    BalasPadam
  40. haihh..c.ben..anak mama nk tnya ciket.. bini x meletup ke kat dalam bilik tu sbb c.ben asyik duk tiru gaya awek blogger..ape kata, next time tiru gaya isteri tercinta pulak.mesti dia terharu nyerr.. anak mama cadang je..hahaha

    BalasPadam
  41. Oh... lagi 1% nak sama!
    Wakakaa... XD

    BalasPadam
  42. teringinlah tengok abang ben pose kembung pp....ce buat~ mesty kiut~ ehehe.. :)

    BalasPadam