BLOG 500 MENCARI HARTA KARUN : SOALAN PENUTUP 2010 ..bersedia ?

by - Disember 30, 2010

 

Wah.. sori geng.. aku nak bercuti esok dari berblog.. soalan akan diberi ari ni dan juga keputusannya sekali.. APA ????? Keputusan sekali ?? Hehehe ... Menariknya ialah .. Kita ada 3 penaja sekali gus !!! Walaweiiiii ...  Best best ..

1 ) Hadiah ialah PREPAID tajaan saudara nazirulhazwan bernilai  RM50 dan 2 saguhati ,RM10 ..

2 ) Hadiah dari Koleksi Hevea ..sumbangan Nss Adish 

3 ) Hadiah dari Norfa

 

3 hadiah bermakna ada 4 soalan.. satu pastinya dari aku ler.. hehehe ..  Dan jangan lupa ... soalan terkumpul juga soalan terakhir pada hari ini tapi boleh jawab sehingga hari Ahad ni.. ahaks.. okeh ?

You May Also Like

9 comments

  1. baiknye hati naz...kenyit2 mate sikit..tp naz musuh ketat xberpeluang lah dpt topup tu..ni gara2 ujang rrrr ...hahaha

    BalasPadam
  2. naz ek...leh pau terus jer nie..takyah jwp..hahahah


    qaseh takleh menang dah..

    adoiyai...harinie bz lg..tak dpt nk jwp....demmmm!!!

    BalasPadam
  3. alah ujang ckp je lah xberani..alasan bz lak..kalau soalan senang xbz je ye hahaha ..penaja naz dah hilang lah takut org rompak beliau hahaha

    BalasPadam
  4. qaseh jom lawan sape menang..hahaha

    BalasPadam
  5. A'ah baiknya ati Naz.. Naz bg kat Awang jak la hehe..
    Ujang dan Qaseh jom kita pau c Naz.. minta top upkan Rm10 hehehe...
    c Ujang cakap bz ntah2 dia yg cpt htr tu huhu

    BalasPadam
  6. qaseh, sunah n ujang...tu la byk plak kan last2 nie....pat standby...sy tak leh jawab arini...tp kalau sy nak jawab gak boleh x en. ben...nak adiah topup :)

    BalasPadam
  7. penaja rasmi jek yang tak reveal lagi~

    BalasPadam
  8. sunah itu le sapa erk penaja rasmi

    BalasPadam