Isnin, 11 April 2011

Awek blogger ni ajak lawan ehh ..

 

Wawawawa ... oooo .. nak tau eh ?? Cuba baca entri dia dulu.. dan fahamkan .. kemudian baca sini balik okeh !! Grrrr ... klik SINI ..

Hurm... Pernah dengan tak , ' pandai makan pandai simpan ? ' .. haaa... tu pasal laa lelaki susah nak kantoi kenakalan mereka ni.. Aku tak leh la nak bukak rahsia kejayaan lelaki bab ni .. nanti aku di anti mereka .. hehehe ..

Apa pon , tu la dia lelaki .. nakal tu skit skit biasa la.. kalau tak nakal , pelik la pulak kan ? hahaha.. Alasan eh ? Entah la .. g la tanya pasangan masing masing.. pasti jawab mereka . " iskh.. tak laa" .. hahaha... "Pandai makan pandai simpan la" ... " Pandai buat pandai la tanggung dosa " .. hehehe..

Ok tak jawapan ni Yaya ? hehehe ...

11 komen :

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

tp, ade jugak yg berani buat tp, xberani tanggung kan? hmm..

faisal apardi berkata... [Reply to comment]

biasala laki nakal ckit..paling kurang pun kelentong ckit je..lagipun kadang2 ada waktu2 terdesak..hahahaha

faisalapardi.com

Uptown Lady berkata... [Reply to comment]

sebab lelaki ada 4 kekosongan..pompuan ada 1 je..blh tak jwpn ni? tapi apsal bunyi macam sokong lalaki pulak ni? ehee..

DoRaEmoN LuRvE berkata... [Reply to comment]

hampehhsss...

Fakhrul1409 berkata... [Reply to comment]

rahsia !...hahaha...tp satu je..jg adab pergaulan sesama sendiri sdah..jgn petik2 sne..petik2 sni :D

yaya kechiq berkata... [Reply to comment]

uih kalau dah macam tu bukan nakal tu nama nye abg ben . hee ~

Sunah Mohammad berkata... [Reply to comment]

o...camtu eks...

MAMA MIRZA berkata... [Reply to comment]

kalau tak reti² cukup dan bersyukur memang tak bleh kata apa... kalau jadi camni baru tau..

shayy omeyy berkata... [Reply to comment]

erm..betul 2 yaya..npe eak laki ni lw menipu or smthing like that sush nk kantoi??dah tuh lau kantol..nk smbunyi lg ngn mcm2 alsan...

a t i E n a b E r n ! berkata... [Reply to comment]

hmmm , daa bce entry die klu mcm nih atien pon nak lawan ngn abg ben laa comfirm atien meng haha

NuSaNa NoSa 91 berkata... [Reply to comment]

lelaki nakal, pyh nk tersuka kat org..
pompuan xnakal, senang je nk tersuka kt org..
masing2 ada kelemahan masing2.. uhuk2~ =.=

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI