Awek blogger ni ajak lawan ehh ..

 

Wawawawa ... oooo .. nak tau eh ?? Cuba baca entri dia dulu.. dan fahamkan .. kemudian baca sini balik okeh !! Grrrr ... klik SINI ..

Hurm... Pernah dengan tak , ' pandai makan pandai simpan ? ' .. haaa... tu pasal laa lelaki susah nak kantoi kenakalan mereka ni.. Aku tak leh la nak bukak rahsia kejayaan lelaki bab ni .. nanti aku di anti mereka .. hehehe ..

Apa pon , tu la dia lelaki .. nakal tu skit skit biasa la.. kalau tak nakal , pelik la pulak kan ? hahaha.. Alasan eh ? Entah la .. g la tanya pasangan masing masing.. pasti jawab mereka . " iskh.. tak laa" .. hahaha... "Pandai makan pandai simpan la" ... " Pandai buat pandai la tanggung dosa " .. hehehe..

Ok tak jawapan ni Yaya ? hehehe ...

11 ulasan:

  1. tp, ade jugak yg berani buat tp, xberani tanggung kan? hmm..

    BalasPadam
  2. biasala laki nakal ckit..paling kurang pun kelentong ckit je..lagipun kadang2 ada waktu2 terdesak..hahahaha

    faisalapardi.com

    BalasPadam
  3. sebab lelaki ada 4 kekosongan..pompuan ada 1 je..blh tak jwpn ni? tapi apsal bunyi macam sokong lalaki pulak ni? ehee..

    BalasPadam
  4. rahsia !...hahaha...tp satu je..jg adab pergaulan sesama sendiri sdah..jgn petik2 sne..petik2 sni :D

    BalasPadam
  5. uih kalau dah macam tu bukan nakal tu nama nye abg ben . hee ~

    BalasPadam
  6. kalau tak reti² cukup dan bersyukur memang tak bleh kata apa... kalau jadi camni baru tau..

    BalasPadam
  7. erm..betul 2 yaya..npe eak laki ni lw menipu or smthing like that sush nk kantoi??dah tuh lau kantol..nk smbunyi lg ngn mcm2 alsan...

    BalasPadam
  8. hmmm , daa bce entry die klu mcm nih atien pon nak lawan ngn abg ben laa comfirm atien meng haha

    BalasPadam
  9. lelaki nakal, pyh nk tersuka kat org..
    pompuan xnakal, senang je nk tersuka kt org..
    masing2 ada kelemahan masing2.. uhuk2~ =.=

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.