Dan pemenang untuk ROUND 1 !!!

 

Pergh.. soalan mudah tapi ada yang dah muntah hijau ... Aku terima sebanyak 57 jawapan ....tapi sayangnya aku nak cuma 1 saja... hurmmm .... ok ok.. aku bagi 5 pemenang saguhati.. eceh ...

http://bit.ly/ijAdFG

http://bit.ly/exZTh6

http://bit.ly/cEJ4PS

http://bit.ly/fFy4Pn

Tapi sayangnyaaa.... hanya 4 jer yang betul !! Yang lain banyak salah satu.. uhuk.. camana tu ??? Tu sapa la yang menang ye dak ? Juara dah dapat duduk kat banner tu dah .. huhuhu...

Apa pon , terima kasih dan tahniah buat semua .. Sehingga kita berjumpa lagi , esok untuk round 2 .... ok ? Ke nak round skang ?? Haahaha...

28 ulasan:

  1. tahniah kepada semua pemenang.. kepada pengalah, jgn pts asa.. =)

    BalasPadam
  2. adoyaii..nak tengok jawapan kat mana en.ben? adehhh

    BalasPadam
  3. @Sunah Mohammad
    menang lagi sunah ni..
    jeles Mas!
    apa jawapannya??

    BalasPadam
  4. thanks sekali lagi abang beng! ^_^

    BalasPadam
  5. alamak~ Salah~
    congrats kat yang menang ^^
    psttt: ape jwpn sebenaq nyee =_="

    BalasPadam
  6. haha.katek!!! grr..
    haha~ sini kamu! kurung time!

    XD

    BalasPadam
  7. what???..dah abeh..giler btol...bru nak klik sent jawapan..huhu

    BalasPadam
  8. nak esok!!!!! jgn hari nie.. hari ni dah pening..

    BalasPadam
  9. nak tgok contoh jwpn katne ek??hehe

    BalasPadam
  10. cedih.. bro ben wat cepat ngat... xsempat nak follow.. adoiii

    BalasPadam
  11. tq bang ben! hoye hoye. sagu pun sagu la..ekeke

    BalasPadam
  12. abis dh ke???? huuu...
    bru nk join... isk3... :(

    BalasPadam
  13. akak baru tepek jawapan..tetiba je dah tutup? aiseh...

    BalasPadam
  14. tahniah !hehehe terror betol korang meneka..:p

    BalasPadam
  15. tahniah kepada pemenang...heheehhe

    BalasPadam
  16. eh miZ ayu..baru nampak muke..hehe..Tahniah2 2 all winner

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009