Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 7 April 2011

Segmen Segera : KALAU AKU INI DIA !!

-wHOPSSS..TUTUP DAAAHHH -

Ok .. ini satu segmen segera punya.. aku perlukan sekurangnya 20 blogger yang ada di depan pc untuk tempoh 2 jam berikutnya.. sehingga jam 4 maksud aku .. ok ?

Satu segmen sangat mudah tapi aku jamin best !! Hahahaha.. amacam ? Berminat ? Paling pantas entri ini akan tersenarai .. Apa yang korang kena buat ialah , seperti biasa ... sediakan satu entri ..

1. Letak header BEN ASHAARI BLOG

2. Tajuk : BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI .. dan linkkan ke sini .

3. Sila jelaskan KENAPA KORANG NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI ..100 patah perkataan dalam 4 perenggan !! tak cukup , rejek !!

Tu jer.. tinggalkan linkkan korang kat sini ... cepat cepat !!

102 komen :

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

siap


http://azfar9897.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

azrijohan berkata... [Reply to comment]

kejap kejap
nak join jugak...

KatekateKite berkata... [Reply to comment]

hohoh...

takleh nak join =.=

ade klas..... =(

Tasha berkata... [Reply to comment]

http://natasha1987.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

197 patah perkataan. kene reject ker kalau terlebih?

wanie.misa.amane berkata... [Reply to comment]

Done !

http://waniemisamane.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Rozuan Ismail berkata... [Reply to comment]

ok siap

http://kringg.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

K.zoe berkata... [Reply to comment]

http://kzoeozk.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

done!

il ya na berkata... [Reply to comment]

http://ilanilyana.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

apisv2 berkata... [Reply to comment]

http://www.apisv2.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

fiq berkata... [Reply to comment]

http://sayangcoco.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Yaya^Pink berkata... [Reply to comment]

http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ berkata... [Reply to comment]

http://simplecutebeautiful.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

nur amalina athman berkata... [Reply to comment]

http://shqpewsqiq.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

MAKCEK bukan NENEK berkata... [Reply to comment]

wahhhhhhhh dgn pantasss

http://saiapanic.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Uptown Lady berkata... [Reply to comment]

http://uptown-lady.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

salina sayang berkata... [Reply to comment]

siap!!!

http://salina91.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

mieyn berkata... [Reply to comment]

nak join..

http://yasmeen-shaje.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

||aLeaSaRa|| berkata... [Reply to comment]

Pagi-pagi makan kuaci;
Alah tak aci.......

huhu banyak invois kena buat,tak leh join huwaaaa!gOOD luck semua!

Pembawa_Wacana berkata... [Reply to comment]

siap...

http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

cIk IRa NuR HeaRT berkata... [Reply to comment]

ala...npe wt time nie...
wt la mlm..time nga santai..huhu...xdpt nk join... :(

azrijohan berkata... [Reply to comment]

http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

manggosteen berkata... [Reply to comment]

join2..

http://mangges.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Farah Rahim berkata... [Reply to comment]

here you go
http://pinkgoodness.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

::Miss Hearty:: berkata... [Reply to comment]

da join !!heeeee~

http://heartylolipop.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

cik najihah berkata... [Reply to comment]

done
http://najihahfara.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Novelgurl berkata... [Reply to comment]

http://reality2fantasy.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

yangbaik berkata... [Reply to comment]

dah siap...

http://yangbaik.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

ROROI berkata... [Reply to comment]

join jugerrrrrr....hahaha

http://mibas.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

y u y u Z u l a i k h a berkata... [Reply to comment]

tambah la masa abang benggggggggg!!! ala..... nak masak!

iLa SaHaR berkata... [Reply to comment]

http://ila-alia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

done untuk kali nie....

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata... [Reply to comment]

join =)

http://www.benashaari.com/2011/04/segmen-segera-kalau-aku-ini-dia.html

iLa SaHaR berkata... [Reply to comment]

tak tau la sempat ke tak belasah jer la.... hahahahahah

Tasha berkata... [Reply to comment]

selepas diedit dan dibuang dalam tong sampah mana2 yang merapu. tinggal 138 patah perkataan.

http://natasha1987.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html
(entry yang sama je pun~)

Amiera Hilton berkata... [Reply to comment]

DAH JOIN!

http://diaryof-mierahilton.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Amirah Adnan berkata... [Reply to comment]

join!

http://cokletwinter.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

mizzkechique berkata... [Reply to comment]

okeh..siap..

http://mizztina.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

~nsar~ berkata... [Reply to comment]

http://arnsyafiqah.blogspot.com/2011/04/segment-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

KANTA MATA KELABU berkata... [Reply to comment]

dah cukup syarat.. huhuu...

http://zarul90soul.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

risa berkata... [Reply to comment]

siap bossssssssss!!!!
http://hasrisa.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Amirah Adnan berkata... [Reply to comment]

join & siap!

http://cokletwinter.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

cik Ida berkata... [Reply to comment]

waaaaaaaa.. nak join.. jap jap..

Cik Eka berkata... [Reply to comment]

saya menyertainya abang beng

http://ekahafizy.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

TERJAH SLOT BSS berkata... [Reply to comment]

join

http://akutetapaku85.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

ARIEFFAH OSMAN berkata... [Reply to comment]

http://arieffah04.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Zul Fattah berkata... [Reply to comment]

http://zulfattah.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

mynameismy berkata... [Reply to comment]

br blk lunch!

Silent Thinker berkata... [Reply to comment]

join!!~~
http://safiyahezora.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

nananaDya berkata... [Reply to comment]

http://nananadya.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Jeely jelly berkata... [Reply to comment]

http://jazzyjeel.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Jeely jelly berkata... [Reply to comment]

http://jazzyjeel.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Ana Muslim berkata... [Reply to comment]

http://n9soulcrewz.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-wat-gila-lagi.html

Liza @ Adzriel AB berkata... [Reply to comment]

go ujang.. kak liza nak keluar gi bangi dah. amik anak balik sekolah. seronok tengok ben yg tak penat2 (aku tak rasa kau penat sebenornya). nak success mana boleh layan penat sikit2 ni. tabik!

diyana berkata... [Reply to comment]

http://diyanadena.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Fauzie Jasmani berkata... [Reply to comment]

http://eiz1004.upprofits.com/ben-ashaari-buat-gila-lagi/

cik pulau berkata... [Reply to comment]

ok done!!
err.. dah ramai anta rupanya. lalala~

http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply to comment]

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

nuruashia berkata... [Reply to comment]

http://nuruashia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

join~

ezumie esbarisma berkata... [Reply to comment]

http://ezumie.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html


nak joinnn ^_^ hehehhee

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

pesal nyah no satu !

http://www.qasehdalia.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

juin2 bace2 cukup dah 4 perenggan

cik Ida berkata... [Reply to comment]

settle before 4pm. ^_^

http://idafirdausi79.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Azizah a.k.a N.a.z berkata... [Reply to comment]

dah terjoin..

http://rumahwarnacoklat.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

superelle berkata... [Reply to comment]

http://karmananindah.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

cobaan pertama selesaiiii...

MyMye MyMya berkata... [Reply to comment]

http://hidupdaku.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

hitammanis berkata... [Reply to comment]

uikkss tadi salah anto komen, ha ni saya punya link

http://lizahhamidin.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

OdydOdif berkata... [Reply to comment]

http://odydodif.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Zue Cancer berkata... [Reply to comment]

http://onlymezue.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

OdydOdif berkata... [Reply to comment]

http://odydodif.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

syuwai berkata... [Reply to comment]

join2x http://syuwaistory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Shiela Firdaus berkata... [Reply to comment]

http://itsmeshielafirdaus.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

hahahaa...ada entry khas untuk Encik Ujang jugak!!

misz nOr berkata... [Reply to comment]

http://otak-karat.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Maryam berkata... [Reply to comment]

http://shematebulat.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-kerja-gila-lagi.html

JUINNN

Ryo Azhar Rahza berkata... [Reply to comment]

Dah siappppp!jgn marah ye..lambat lakkk

http://ryoazhar.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

mynameismy berkata... [Reply to comment]

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

strawberrycincau berkata... [Reply to comment]

Harpa masih sempat lagi!!! SAYE JOIN!!

http://sayetetapsaye.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Apple Sweet berkata... [Reply to comment]

DH JOIN

http://sweethoney01.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Fariza Othman berkata... [Reply to comment]

turut serta!

http://farizaothman.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

mas saari berkata... [Reply to comment]

wah! ramainya..
masih sempat lagi kan?



http://masikarfan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

osHin berkata... [Reply to comment]

siap !

http://gurlgemini.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Akid azami berkata... [Reply to comment]

http://www.akidazami.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

YAYA AZURA berkata... [Reply to comment]

http://diariibuwafiq.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

FATIN HIDAYAH MUHAMAD berkata... [Reply to comment]

http://fatin-hidayah.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Puteri Kasih berkata... [Reply to comment]

http://semanismulut.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Tina Othman berkata... [Reply to comment]

http://tinaothman.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Bella Bell berkata... [Reply to comment]

done~ TQ bro ben..

http://mariatunnabila.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

^__^v

Bella Bell berkata... [Reply to comment]

http://mariatunnabila.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

GeminiGurlz berkata... [Reply to comment]

http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

mahizan maira berkata... [Reply to comment]

missweet join..

http://kasihmu-mahizan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

Golden Rose berkata... [Reply to comment]

dah join...sempat ke?...erk

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

mcm ni lah berkata... [Reply to comment]

yeahhh karangan bloger sebulan jagung dah siap ni link nyer

http://macamnilahkita.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

HelMi ZaKi berkata... [Reply to comment]

http://emyonce.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

sayer dah join!

NiSha berkata... [Reply to comment]

http://heandsheloves.blogspot.com/2011/04/097-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

sy nak join juga

bobiedanbad berkata... [Reply to comment]

http://bobiestory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

bobiedanbad berkata... [Reply to comment]

http://bobiestory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

eyna azmi berkata... [Reply to comment]

http://esmaxempayar.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html



eh dah habis ke belum masa nie ? nak join jugak ..tak kira

Eika berkata... [Reply to comment]

sempay lagi ka ni??? huhu sadis gila kalau xsempat dah.. tapi,nk letak jugak link...
http://eikathecutegirl.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ berkata... [Reply to comment]

dah habis masa pun nak letak gak .. huh ..

http://aunidenovella.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

firdausjaafar berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah! sempat gak JOIN! hehe

http://mamathensemseyh.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

firdausjaafar berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah! sempat gak JOIN! hehe

http://mamathensemseyh.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

AdyBudika berkata... [Reply to comment]

http://www.adybudika.com/2011/04/ben-ashari-buat-giler-lagi.html

done

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

Tak smepat nak ikut sama gila !

mr.winter berkata... [Reply to comment]

xprasan post nih.. tlambat sudaaa...

::Miss Hearty:: berkata... [Reply to comment]

maafkan sy abg ben...sobs..sobs..T_T

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI