Vlog HELIZA HELMI - Bahagian 2

 

Bahagian 1 tengok dah ? Loh ..belum dong ?? Hehe.. sasul lak.. Belum ??? Aiseh.. ok ok.. kalau belum , tengok dulu bahagian satu kat SINI ..

Yang ini adalah bahagian 2.. kena tengok dua dua .. baru leh faham .. okeh ?

 

 

Tak puas ? Klik SINI .. Gulp.. pasni aku punya ?? Atoii.. malu aiii ..

21 ulasan:

  1. 'error' la bro. tak boleh tengok. kena cari brokben ni. (^_^)

    BalasPadam
  2. masih comel !

    kenape ! kenape ! kenape !

    huuuuuu~

    jealousss !

    BalasPadam
  3. gile comel ler die ni!! >_<

    BalasPadam
  4. YEAY ! CEPAT2.NAK TUNGGU ABANG BENG KEBABOM PUNYA VLOG JE LAGI NI XD

    BalasPadam
  5. as salam..layan tengok 2-2 part.
    arghh!! mataku juling kejelesan

    XD

    BalasPadam
  6. sangat comel sempoi dan cantik, cantik, sangat2 cantik. indahnya ciptaan Allah untuk insan bernama Heliza Helmi :)

    BalasPadam
  7. stiil comel! jeles aihh!! ^____^


    cepat upload abang ben.. can't waiting! :)

    BalasPadam
  8. artis kita xmndapat tmpt kt radio sbb asyik mainkan lgu indonesia je -,-
    kkdg sian kt artis tmpatan

    BalasPadam
  9. suka dengan jawapan yg heliza bagi sebab dia seorang gadis yang mempunyai ilmu..

    BalasPadam
  10. hang la bro...sparuh je leh tgk..

    BalasPadam
  11. hang la bro..sparuh jer leh tgk..huuu...

    BalasPadam
  12. heliza cumel! hehe..
    abg ben..
    tolong jawab ini,tolong erh.. ;)

    http://quraishahir.blogspot.com/2011/04/cara-membakar-lemak-dengan.html

    thankz abg ben!!.. =)

    BalasPadam
  13. suka2 tgk akak heliza punya cara la hehe waah tak sabar tunggu vlog abg ben lak eceh cpt2 hehe

    BalasPadam
  14. abg ben buat vlog sambil pakai kontek lenses cam heliza.ekekekekekek sure meltop kebam boommm ahahhaha


    lama xmenjengah disini. abg ben!! saya dah kawen!!! ^^

    BalasPadam
  15. heliza pny style sgt sempoi! suker tengok dia...dahla kiut jer

    BalasPadam
  16. she's sweet..jawapannya nampak spt dia berilmu :)

    BalasPadam
  17. saya suka semua jawapan yg diberikan oleh heliza :)

    BalasPadam
  18. sukenye tgk ketelusan jawapan heliza...
    sporting...jeles tahap max!! :)

    BalasPadam
  19. suke dis words..ALLAH berikan beluncas pada kite tapi tanpa kite sdr beluncas tu akan btukar jadi rama2 suatu hari nanti..kite akan lebih menghargai kesenangan skiranye diberi kesusahan tlbih dahulu...kannnnnn....

    BalasPadam
  20. jwpn yg bernas dan berilmu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009