Khamis, 21 April 2011

Vlog HELIZA HELMI - Bahagian 2

 

Bahagian 1 tengok dah ? Loh ..belum dong ?? Hehe.. sasul lak.. Belum ??? Aiseh.. ok ok.. kalau belum , tengok dulu bahagian satu kat SINI ..

Yang ini adalah bahagian 2.. kena tengok dua dua .. baru leh faham .. okeh ?

 

 

Tak puas ? Klik SINI .. Gulp.. pasni aku punya ?? Atoii.. malu aiii ..

21 komen :

blog-tips-kurus berkata... [Reply to comment]

'error' la bro. tak boleh tengok. kena cari brokben ni. (^_^)

Cik Eliza berkata... [Reply to comment]

masih comel !

kenape ! kenape ! kenape !

huuuuuu~

jealousss !

Ct Arina berkata... [Reply to comment]

gile comel ler die ni!! >_<

Izyan Masri berkata... [Reply to comment]

YEAY ! CEPAT2.NAK TUNGGU ABANG BENG KEBABOM PUNYA VLOG JE LAGI NI XD

... berkata... [Reply to comment]

as salam..layan tengok 2-2 part.
arghh!! mataku juling kejelesan

XD

.m y z. berkata... [Reply to comment]

sangat comel sempoi dan cantik, cantik, sangat2 cantik. indahnya ciptaan Allah untuk insan bernama Heliza Helmi :)

cik Ida berkata... [Reply to comment]

stiil comel! jeles aihh!! ^____^


cepat upload abang ben.. can't waiting! :)

Isteri Encek Bard berkata... [Reply to comment]

comelnyer heliza nie

mia.lia berkata... [Reply to comment]

artis kita xmndapat tmpt kt radio sbb asyik mainkan lgu indonesia je -,-
kkdg sian kt artis tmpatan

Nabila Huda berkata... [Reply to comment]

suka dengan jawapan yg heliza bagi sebab dia seorang gadis yang mempunyai ilmu..

Pemuda Haparan berkata... [Reply to comment]

hang la bro...sparuh je leh tgk..

Pemuda Haparan berkata... [Reply to comment]

hang la bro..sparuh jer leh tgk..huuu...

qucachahir berkata... [Reply to comment]

heliza cumel! hehe..
abg ben..
tolong jawab ini,tolong erh.. ;)

http://quraishahir.blogspot.com/2011/04/cara-membakar-lemak-dengan.html

thankz abg ben!!.. =)

efa berkata... [Reply to comment]

suka2 tgk akak heliza punya cara la hehe waah tak sabar tunggu vlog abg ben lak eceh cpt2 hehe

mrs chenta berkata... [Reply to comment]

abg ben buat vlog sambil pakai kontek lenses cam heliza.ekekekekekek sure meltop kebam boommm ahahhaha


lama xmenjengah disini. abg ben!! saya dah kawen!!! ^^

Lin Azlina berkata... [Reply to comment]

heliza pny style sgt sempoi! suker tengok dia...dahla kiut jer

Nisa' Pasir Gudang berkata... [Reply to comment]

she's sweet..jawapannya nampak spt dia berilmu :)

EJA berkata... [Reply to comment]

saya suka semua jawapan yg diberikan oleh heliza :)

cIk IRa berkata... [Reply to comment]

sukenye tgk ketelusan jawapan heliza...
sporting...jeles tahap max!! :)

OKED chokelat berkata... [Reply to comment]

suke dis words..ALLAH berikan beluncas pada kite tapi tanpa kite sdr beluncas tu akan btukar jadi rama2 suatu hari nanti..kite akan lebih menghargai kesenangan skiranye diberi kesusahan tlbih dahulu...kannnnnn....

dean berkata... [Reply to comment]

jwpn yg bernas dan berilmu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI