Selesai misi Sedenak ! - BEN ASHAARI

Selesai misi Sedenak !

IMAG0124

Alhamdulillah ... Selesai ! Aku risau gak projek Sedenak ni tak menjadi.. Walaupun ada halangan pada awalnya tapi syukur pada Allah , segalanya telah diselesaikan dengan jayanya !

Kehadiran beberapa blogger yang aku tak jangkakan hadir telah menyerikan gathering Sedenak ini ... Terima kasih kepada semua kerana sudi hadir dan terutama kepada MAT GEBU kerana menjadi tuan rumah...

25 ulasan:

  1. patutler lebih 8jam xupdate blog...

    BalasPadam
  2. sodap2 sumenyer..
    1st nad makan trffle..huhu

    BalasPadam
  3. wah wah.. ramai jugak ea...rugi2.

    http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/myung-dae-blog.html

    BalasPadam
  4. sesama.. ehhee.. bajet cam pegi jek ek.. huhu.. cepat2 update vlog

    BalasPadam
  5. wah best nyer....mesti makanan nyer sedap2 kan....hehe..

    BalasPadam
  6. Terima Kasih byk2 kerna dpt bertemu bersama2.. walaupun pertama kali bersua blogger2 semua, rasa keakraban tetap bersama..

    masakan Mat Gebu mmg tidak mengecewakan.. he he..

    BalasPadam
  7. yang penting makann tu nmpk best..

    BalasPadam
  8. bestnye, menarik sungguh makanan itu...

    BalasPadam
  9. perghh..gempaknya..mesti sedap gila kot..

    BalasPadam
  10. best best best jumpa sume~~~ :)

    BalasPadam
  11. bestnya dpt rasa masakan abg mat gebu
    jeleslah..

    BalasPadam
  12. ni yg nak marah ni!!!! gambo aku kt tepi tu x nampak!! ~!@#$%^&*

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    BalasPadam
  13. oh nampak seronok...
    macam satu family besar...
    (n_n)

    BalasPadam
  14. as salam..
    wah! seronoknya =)
    eh? macam sunah je tu.hehe

    =)

    meriahnya.. er..mana satu encik MAT GEBU?

    BalasPadam
  15. Mat gebu duk sedenak ker ropenyer..

    BalasPadam
  16. Tak sabaq nak tgok rupa cikmat

    BalasPadam
  17. untungnya korang dapat merasa masakan cik mat gebu...

    BalasPadam
  18. yg pergi untung la,yg tak pergi ni??erm mkn asap lagi..heheeeee

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.