Bila si dia belajar anyam ketupat ..

 

image

Memandangkan Ramadhan pon dah nak dekat walau pon ada berbulan lamanya  , mamat ni dah belajar menganyam.. maklumlah , takde tangan ..

15 ulasan:

  1. ingatkan isteri tadi.. eiiii nk kena sengat tak?

    BalasPadam
  2. tudia...nak capai 50 entri..hehe

    seronok gak anyam ketupat nie..layan...

    BalasPadam
  3. hehehe...die nak blaja jugak abg ben......hehehe..ne taw jadi lak ketupatnyer

    BalasPadam
  4. hihihi... ingtkan sape lah "si dia"... nmpaknye abg ben betoi2 nak cecahkan 50 entry arini.. cayalah~!

    BalasPadam
  5. waaaa abg ben ngamok nie...

    n3 ke bape da nie...ahahahhaa

    BalasPadam
  6. Hehehe.. Burung pun belajar buat ketupat..

    BalasPadam
  7. huhu.. terer encik burung ni, lgi terer dri incik abg ben huhuhu

    BalasPadam
  8. hahaha . boleh lah tempah berkilo kilo ni (:

    BalasPadam
  9. wpun xde tangan .. burung tu mampu ~ hehe

    BalasPadam
  10. hebat ciptaan Allah ini.. hehehe

    BalasPadam
  11. spai la ni ceq x reti2 nk anyam ketupat...!!!! :P

    BalasPadam
  12. terror2...anyam ketupat atas pokok..he3

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009