Isnin, 28 Mac 2011

Bila si dia belajar anyam ketupat ..

 

image

Memandangkan Ramadhan pon dah nak dekat walau pon ada berbulan lamanya  , mamat ni dah belajar menganyam.. maklumlah , takde tangan ..

15 komen :

Izamir Ridzwan berkata... [Reply to comment]

ingatkan isteri tadi.. eiiii nk kena sengat tak?

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata... [Reply to comment]

tudia...nak capai 50 entri..hehe

seronok gak anyam ketupat nie..layan...

NiSha berkata... [Reply to comment]

la... burung tu ker..

mynameismy berkata... [Reply to comment]

hahahahah...

Cik Eka berkata... [Reply to comment]

hehehe...die nak blaja jugak abg ben......hehehe..ne taw jadi lak ketupatnyer

Eyqasara berkata... [Reply to comment]

hihihi... ingtkan sape lah "si dia"... nmpaknye abg ben betoi2 nak cecahkan 50 entry arini.. cayalah~!

Yaya^Pink berkata... [Reply to comment]

waaaa abg ben ngamok nie...

n3 ke bape da nie...ahahahhaa

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata... [Reply to comment]

Hehehe.. Burung pun belajar buat ketupat..

rosemerahdancoklat berkata... [Reply to comment]

huhu.. terer encik burung ni, lgi terer dri incik abg ben huhuhu

Cikin berkata... [Reply to comment]

hahaha . boleh lah tempah berkilo kilo ni (:

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

wpun xde tangan .. burung tu mampu ~ hehe

WakafKita11 berkata... [Reply to comment]

hebat ciptaan Allah ini.. hehehe

♥MiKa FasHa♥ berkata... [Reply to comment]

spai la ni ceq x reti2 nk anyam ketupat...!!!! :P

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata... [Reply to comment]

hahaa..anyam ketupat nak goreng ke rebus tu??


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

KuNanGKuNanG berkata... [Reply to comment]

terror2...anyam ketupat atas pokok..he3

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI