Sudah ku bilang ..BEN ASHAARI, okeh !

 

 

199368_203533433003634_100000409372347_714196_8168172_n Grrr... aku cakap BEN ASHAARI .. tapi awat dia tulis DEN ASHAARI .. aiseyman.. kalau kat surat wasiat , rugi aku... huwaaa...

Ni meja aku tempah tadi.. makan kat MAEPS , SERDANG... sedap sini.. puashati satu hal.. murah pon satu hal lagi... walaupun dia salah tulis tapi aku tak kisah sebenarnya.. hehehe.. aku baca pon dah tersenyum... lawak jap la...

Apa pon , MAEPS RESTAURANT , terbaik !!!

44 ulasan:

  1. Secara tak langsung dah jadi orang nogori, den orang nogori. Ha ha...

    BalasPadam
  2. den dh kobar..namo den Ben...
    hehehe

    BalasPadam
  3. hakhak ! nama baru abg Ben. abg Den. comel jugak hapee. :)

    BalasPadam
  4. haha. lawak! patut le pelik ><" hehehe

    BalasPadam
  5. maeps serdang....kat belah mana...nak cuba jugakla...hehehhe

    BalasPadam
  6. dah macam orang nogori plak..
    gune den..
    hehehe..

    BalasPadam
  7. ahahaha! den ashaari...wee~

    BalasPadam
  8. as salam..
    haha..adoi..
    nak cuba makan kat situ~
    den rasa lapor la~

    BalasPadam
  9. den ashaari ek. klakar la pulak. cm orang negeri sembilan pulak tetiber.

    BalasPadam
  10. mmg BEN tu nama sbenar ke? bukan nickname? huhuhu

    BalasPadam
  11. hahaha den ashaari ..nama baru ,,kih2

    BalasPadam
  12. ahaks..comey nama baru bro DEN...eh..bro BEN...hehee

    BalasPadam
  13. den ashaari xpelg laaa.. kalu letak ven ashaari.. huhuuuuu dah jdi van bunyinya 2 so partime laa jwbnyeee.

    ngeee...

    BalasPadam
  14. mesti dia pon heran apsal nama dia ni den ha??

    BalasPadam
  15. hehe bro ben jd bro den :P

    uish. bro ble ad segmen lg? :) dayana ta sabar mau join. bosan tanpa segmen bro~

    BalasPadam
  16. kena tukar la lepas ni

    tak boleh pggil PCB kena pggil PCD hahahahaha

    BalasPadam
  17. TAK PASAL2 ABANG BEN JADI ORANG NOGORI SEMBILAN.DEN PULAK.HAHA

    BalasPadam
  18. Tak pasal2 jadi adik beradik den wahab hehehe..

    BalasPadam
  19. Tak pasal2 jadi adik beradik den wahab hehehe..

    BalasPadam
  20. hihi...selamat sedap.klu x sedap..siap la Den Ashaari marah..haha

    BalasPadam
  21. tgk jer nk ter gelak.. terus xjadi nk marah kan..

    BalasPadam
  22. kat sabah ade penyanayi nama Den jugak..Den Bisa...

    BalasPadam
  23. alamak bang den..eh..bang ben..hehe :)

    BalasPadam
  24. nasib baik sedap kn abg den
    oppss.
    abg ben :P

    BalasPadam
  25. naseb bek tak van ashaari..hehe..
    semalam lepak ngan bro fram ye..

    BalasPadam
  26. Salah ejo tuh... hehe...

    Entri terbaru: Tips Jejak Kasih

    BalasPadam
  27. ekekeke...den ashaari...wat lawak aper org tuh...

    BalasPadam
  28. hehehehe...DEN pun DEN lah janji makan sodap kan?

    Mas pun pernah makan kat sini 2 kali, memang sedap pun!

    BalasPadam
  29. My big boss pernah blanje dinner kat sini...

    BalasPadam
  30. as'salam..
    len kali abg ben cakap la "den ben ashaari la"...
    ha..bru betul....hehe...=)

    BalasPadam
  31. mungkin dia ni igt bro ni adik beradik den wahab kot. huhu

    BalasPadam
  32. BEN...DEN....
    DEN...BEN....

    Memang dah dekat sangat bunyinya. Kalau tak fokus, memang tersalah juga...

    BalasPadam
  33. abg ben xckuop glamer lgi tu hehehehehe..berani dia!

    BalasPadam
  34. hai abg Den boleh berkenalan....gurau je ...jangan marah k....

    BalasPadam
  35. hai abg Den boleh berkenalan....gurau je ...jangan marah k....

    BalasPadam
  36. kat serdang?kat area mana eyh?mcm menarik je..da dkt ngn bangi ni^^

    BalasPadam
  37. hahaha..redha jela bro ben

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.