JELAJAH BLOG IBU 2011 : 9 - BEN ASHAARI

JELAJAH BLOG IBU 2011 : 9

image

Abang,
Nora ni isteri yang tak sempurna, tapi tak bermakna Nora tak cuba untuk jadi sempurna. Namun, buat masa ini, harap abang masih sudi menerima isterimu ini seadanya.
Mudah2an kasih abg akan mengubah Nora menjadi lebih baik dari sebelum ini. AMinnnn.

Haaa... tu diaaa... nak baca lagi ?? Sat lagi la... Meh aku nak bagitau tentang  blog dia .. Haa.. blog dia kan.. pergh... g la tengok sendiri ! Tak larat nak bagitau ! Mmg cun abis !!! Tak caya ? Sapa suh tak percaya .. G la tengok sendiri > SINI ..

Dan ada gak kawan kawan dia ni .. haa.. sapa ??  Jom .. :

http://nurhayatimohd.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

http://nini3posen.com/?p=10939/

http://skybluemelleymey.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

http://www.ceritaindahkami.com/2011/03/jelajah-blog-2011-kategori-ibu.html

http://cintapertamakami.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

http://yatiememories.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

http://maszlavista.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-2011-kategori-ibu.html

http://luckylizan.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

http://ummihanie.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu/

Yess.. satu round lagi.. abis !!

8 ulasan:

  1. Mr.Ben...
    nk jugak di promote..kui3x..

    BalasPadam
  2. suspen betoiii...
    ayat si ibu yg tersyahdu seketika

    BalasPadam
  3. Tak sangka terpilih plak untuk dikomen oleh Ben. Thanks En. Ben. Suke :)

    BalasPadam
  4. thanx ben...uikss namaku last skalik...jadilah... ;)

    ni kira masuk bloglist ibu2 ker?

    BalasPadam
  5. A'kum En Ben, walaupun terlambat (memang lambat pun), kak zu saja nak habiskan homework ni sebab kepingin sangat nak join dalam blog en ben nih....terima kasih yaaaa

    BalasPadam
  6. Opps lupa...link blog kak zu
    http://zusazali.blogspot.com

    senang2 adik2, kawan2 semua singgah sini ye...mana leh komen tolong komen yeee terima kasih

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.