Rindu ....

Dengan berbaju kemeja , niat ke pejabat ..akhirnya aku melencongkan diri ke rumah mak aku yg mana kat situ ada dua orang anak buah yg boleh buatkan tekanan darah tinggi aku menjadi rendah ..

Melihat dan melayan diorg walaupun nakal mengingatkan aku sewaktu kecik dulu .. hurm .. biasa la kan ..budak-budak ..

Terhibur dan rasa tenang selepas bergumpal seketika dengan diorg ..Yelah, dua hari cuti aku duduk rumah jer .. nak g jumpa diorg sah sah diorg dibawak berjalan ..

Dua org anak buah aku ni mmg mengimbas zaman kanak-kanak aku ... Hurm , ingat nak bawak je balik tadi si abang tu kejap tapi kang meraung lak nak mak dia.. huhu.. satu keja lagi nak antar balik ..

Hidup mesti selalu happy walaupun dalam keadaan duka ... Segalanya adalah sementara ..isikan dengan kehidupan yg benar benar kehidupan ..
Published with Blogger-droid v1.7.2

29 ulasan:

  1. bila nak ada anak sendiri incik ben?

    BalasPadam
  2. keletah budak2 mampu wat kite tersenyum walaupun dlm kepala berat ngan masalah..^_^..
    rindunye kat anak buah..:(

    BalasPadam
  3. kesimpulannya tak pegi kerja la yek??? takpe kekadang kanak2 tu penghibur lara...bila dapat tengok keletah diorg memang sentiasa akan teringat..macam2 ragam...

    BalasPadam
  4. kurangkan tekanan.....hilangkan darah tinggi tu ben

    BalasPadam
  5. mesti sengih je ingat balik zaman kecik2 haha :D peace

    BalasPadam
  6. Ada rezeki nanti bergumpal dgn anak sendiri plak... InsyaAllah..;)

    BalasPadam
  7. eka memang sukabudak2..kdg2 rasa nak angkut bawak balik anak makcik2 eka..muahahahaha

    semoga bang ben cpt dpt anak

    BalasPadam
  8. waa...rsa best nya boleh melencong mcm 2
    rasa sedih je terus crik mak
    kalau saya en ben,x boleh wat mcm 2
    saya cikgu.nanti susahkan pihak sekolah..mahu kena maki hamun.sedih ke,tension ke,terpaksala mengadap budak2 2.hehe..

    insyaALLAH,jaga hati anak2 buah dpt lembutkan hati kite... :)

    BalasPadam
  9. rezeki setiap orang dah tertulis...sama macam anak jugak...cuma cepat atau lambat... :)

    BalasPadam
  10. lebih senang berbicara ngan budak dr org dewasa yg kadang kala menyerabutkan kepala...

    BalasPadam
  11. sayu je baca entri encik ben kali ni..

    BalasPadam
  12. sekarang kte cuti sem, hari2 bergumpal dgn anak2 buah. nnt da masuk sem, mula la rindu-rinduan... hehe... :)

    BalasPadam
  13. Anak buah? erkk lama dah tak balik kg..rindu pulak! bro mengingatkan sy..bro keja apa ye?? heehe

    BalasPadam
  14. Entry abg Ben ni ringkas2 je..
    Tapi for sure kalau baca, mesti ada yang tersenyum sendiri, sedih..
    ni mungkin kekuatan Santai bersama Ben Ashaari :)

    BalasPadam
  15. hehehehe..bagus pakcik ni! ayooo~ abg ben pat dapat anak..hehehe..insyaAllah..moge dimudhkan rezeki abg ben dan isteri =)

    BalasPadam
  16. anak buah memamg comel..tapi kawe belum ada anak buah -.-

    boleh pakai ke petua nie??

    BalasPadam
  17. seronok kan dapat layan budak2...nina pn rindukan ank sedara,dh lama xtgk dia.. yg sorg lagi tu dh pandai berjalan pun..

    BalasPadam
  18. btol2... anak2 la pengubat duka.. penerus kehidupan, penguat azam..smuanya laa sbb anak2, kalu x da anak2 pasti ibu2 x sekuat macam kuatnya mereka sekarang nie..

    BalasPadam
  19. BEST KAN ZAMAN KANAK2..HEHE..ANDAIKAN MASA BOLEH DIPUTARKAN..HUHU..hukum seorang isteri mengisap zakar suami(18sx)

    BalasPadam
  20. anak2 itu innocent...

    memandang wajah mereka cukup membuatkan hati kita TENANG seketika :)

    BalasPadam
  21. awal ramadhan nanti dkna nak p penang jumpa anak buah yang dah lama tak tengok! entah cam tau tidak anak buah dkna kat ciksunya nie..last jumpa dorang time raya haji taun lepas kat klate..

    BalasPadam
  22. hihi kadang2 budak2 mampu menghiburkan .. =)

    BalasPadam
  23. Mudah-mudahan satu hari nanti a. ben leh beramin ngan anak-anak sendiri pula... saya suker melihat gelagat kana-kanak.. merekasa sangat suci dan comel... sejuk hati yg panas melihat teletah mereka

    BalasPadam
  24. abg beng beng boom nakal x tym kecik2??ahakss

    BalasPadam
  25. budak2 kecik sungguh adorable... ;')
    tak sabar nk ada anak sendiri :') nk tengok muka dia macam mana. :D

    BalasPadam
  26. anak permata..penyejuk mata hati..penghibur duka lara...rindu kamoo raff!!!
    Scaniaz post--->> Koleksi Gambar Kereta Kerabat Diraja Malaysia

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI