Akan ku miliki hatimu itu .. (2:24)

Bab 1 : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

Bab 2 : [2:1] [2:2] [2:3] [2:4] [2:5] [2:6] [2:7] [2:8] [2:9] [2:10] [2:11] [2:12] [2:13] [2:14] [2:15] [2:16] [2:17] [2:18] [2:19] [2:20] [2:21] [2:22] [2:23] ..

 

Kembali ke 'sekolah' ..

 

" Woii Wan ! ".

" Hehehe.. walaikumussalam... Amboi hang , makin segak nampak ! Ada awek baru ke ?? ".

" Ok la .. Lega kepala otak aku kat sana. Dapat rileks skit .. ".

" Huih.. sapa la nak kat aku ni.. Budak budak kampung aku tu mana nak pandang aku nih.. Lain la kau.. Berebut nak.. kan kan ? ".

" Iskh.. aku ikhlas ni. Haaa.. tutup cerita pasal tu.. Apa kes yang kau beria sampai nak turun ke kampung aku ari tu ? ".

" Hurm.. Adawiyah kan dengan aku takde apa dah.. Keluarga dia yang tak kasi kawan dengan aku. Dia pon menurut saja.. Apa lagi aku nak kata.. Jadi sekarang ni , aku membujang je la.. ".

" Sayang ? Kat dia ? Rindu tu mungkin ada.. Sayang tu mungkin lebih pada kawan la kot. Yelah, berapa lama sangat aku kawan dengan dia untuk sampai timbul perasaan sayang. Kau ingat sayang ni cam cendawan tumbuh lepas hujan ke ?? Matahari berlalu , hujang pon turun , cendawan pun membiak ? Gitu eh ? Aku bukan cam kau , kawan. Aku mungkin boleh kawan dengan mana mana perempuan tapi untuk bercinta atau menyayanginya , bukan mudah.".

" Hahahah.. Yelah.. Tu laa.. sapa suruh aku ceramah bab cinta.. Kan dah berair taik telinga kau ! ".

" Ala, tak pe la.. Mungkin jodoh aku dengan Adawiyah tu cuma kawan. Macam kau dengan Riana. Tak boleh paksa kan ? ".

" Erk.. Aku nampak cool? Cam ada awek baru ? Erk... Ada ke ? "

" Hahaha.. macam aku kata tadi .. Sapa la nak aku nih.. Anak orang miskin.. Sapa nak pandang kan ? Kena cari yang setaraf la.. ".

" Adoiii.. Kot ye nak tumbuk pon , jangan ka badan.. Cuba tumbuk kat tapak kasut aku ke.. Kan ok skit .. hehehe.. Dah dah .. jom g makan ... ".

" Hurm.. Diorang ada situ.. Yelah , wat selamba jer .. ".

 

-SAMBUNG-

3 ulasan:

  1. moga beben temu cinta sejati...heheee

    BalasPadam
  2. tak related ngan artikel ni,,tetapi.. ada news..terkini dan sahih...pengasas apple meninggal dunia..check my blog!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.