Sabtu, 8 Oktober 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (2:28)

Bab 1 : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

Bab 2 : [2:1] [2:2] [2:3] [2:4] [2:5] [2:6] [2:7] [2:8] [2:9] [2:10] [2:11] [2:12] [2:13] [2:14] [2:15] [2:16] [2:17] [2:18] [2:19] [2:20] [2:21] [2:22] [2:23] [2:24] [2:25] [2:25] [2:26] [2:27] ..

 

Adawiyah menuju dengan muka seolah geram dengan aku.

 

"  Apakah aku bakal kena penampar ? Atau aku akan diherdik olehnya ? Atau dia nak mintak aku pulangkan duit yang dia pernah belanja makan dulu ?? Tapi berapa posen sangat je pon ? Ah ... Terlalu mengarut imaginasi aku ." .Hati kecil bermain kata.

 

" Err... " . Aku bersuara halus

 

Adawiyah semakin hampir. Dan aku semakin keliru apa yang nak dia buat pada aku sebentar lagi .

 

" Kenapa Ada ? ". Sebelum dia bersuara , aku bersuara dahulu.

 

" Eh , sapa nak jumpa awak ? Saya nak pergi amik buku saya yang tertinggal dalam cafe tadi. Orang tak nak , saya pon tak terhegeh laaaa ! ".

 

Sedas kena kat muka aku . Oh , betapa malunya aku. Di mana aku nak lari untuk menyorok muka ini ??? ARghhh .. malu ! malu ! malunyaa...

 

" Oh.. yeke .. Ingat tadi nak cakap apa apa kat Ben. " . Aku cuba cover malu.

 

" Not interested !" . Tanpa memandang muka aku.

 

Umpama halilintar kata-kata Adawiyah tadi. Ini menunjukkan dia benar-benar geram terhadap aku dan berjaya menangani perasaannya sebelum itu. Satu perkembangan yang sihat !! Dan aku , BEBAS !!!!!!

 

-SAMBUNG-

3 komen :

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

warghhh bila nak abes ni ~ hehe

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

wow! yesss! yessss! hahaha~

mas saari berkata... [Reply to comment]

amboi...sukanya dia!
cepat2, Sabrina dah tunggu tu..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI