Akan ku miliki hatimu itu .. (2:30)

Bab 1 : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

Bab 2 : [2:1] [2:2] [2:3] [2:4] [2:5] [2:6] [2:7] [2:8] [2:9] [2:10] [2:11] [2:12] [2:13] [2:14] [2:15] [2:16] [2:17] [2:18] [2:19] [2:20] [2:21] [2:22] [2:23] [2:24] [2:25] [2:25] [2:26] [2:27] [2:28] [2:29] ..

 

" Hurm.. Ada 25 komen ! Dan satu dari 'dia'. " .Kembali girang hati aku.

 

 
Hi Ben..
Lama tak komen kat blog awak. Sesekali jadi silent reader. Macam frust je Ben ? Rileks la. Kan ramai lagi awek kat luar sana. Yang depan mata pon ada tapi awak buat tak tau je kan ?  ;)

Nanti saya tinggalkan no tel saya di FB awak. Saya salah seorang diantara 5 ribu kawan di FB awak.  Lama dah dalam tu cuma awak je tak perasan saya.

Jangan approve komen ni yer . Saya tau awak amanah orangnya. Terima kasih. Jumpa lagi di entri akan datang.

 

" Depan mata ?? Adoi.. Main teka teka pulak . Setahu aku , kalau mula mula dulu cuma kawan kawan rapat je dalam FB aku .. Takkan la kot ? Haish... main teka teki plak.. Tak pe , tunggu dia tinggal no tel .. ". Bisik hati kecil aku.

 

Menongkat dagu. Fikirkan yang entah apa-apa mengenai masa depan. Aku nak sambung belajar untuk perbaiki masa depan tapi terjebak pulak dengan cinta. Umur makin lanjut ..

 

Telefon bimbit aku renung. Lama dah tak 'menari'. Takde sapa sudi nak call atau sms aku. Yelah , bujang trang tang tang la katakan . Ada awek dulu , kaya sangat.. Bila ada yang miskin , dia pulak cari yang kaya . Grrr..

 

" Uik.. panjang umur telefon aku nih.. Baru berkata kata terus masuk sms ??? Huihh... ". Dengan pantas aku capai.

 

" Alamak.. Awat Adawiyah pulak yang sms ni ?? Apa lagi dia nak ? Ari tu kata 'not interested' ! . Ni baru tak sampai seminggu dah  'i miss u' pulak ? ". Bebel sorang diri.

 

" Hi Ben . Jadi pergi gathering kat KLCC sabtu ni ? Kalau jadi Sab nak g ngan Ben.. Boleh ? ". Begitulah sms itu ditaip.

 

Peliknya. Kenapa keluar nama Adawiyah ?? Hadoii.. Mesti ada orang naya aku ni !! Lisa !!! Hari tu dia ambik handset aku.. Huh... Hampeh tul ! Memandai dia rename nama Sabrina. Nak penaya aku la tu.. Cess.. Tunggu la dia !

 

-SAMBUNG-

5 ulasan:

  1. waaa rajinnya ko ben.......

    Nak buat korang tersenyum.....mari sini.... kalau sudi follow :P
    http://cayob.blogspot.com/2011/10/before-and-after.html

    BalasPadam
  2. hahhaha.lawak pon ada..msti macam rase ternanti2 jek bnde yg xpasti tuh kan??hehehe

    BalasPadam
  3. huhuuu,jaga2....kang silap panggil lak

    BalasPadam
  4. hehehee...bikin suspen je adik beben ni!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009