Rabu, 15 Disember 2010

Jom meriahkannya ...

 

image

Satu kempen dari rakan blogger yang minta aku promotkan terlebih dahulu .. aku tak sempat nak ikut lagi sbb dah lewat dah ni .. Kang ada lak menjeling kat aku lak .. haaa..tak pasal pasal .. tidur luar .. haaa.. sapa susah ? Korang gak .. kan kan ? Pasal pe ? Pasal aku bebel dalam blog ni nanti.. haaa... pedih lak mata membacanya .. hehe..

Ops.. terlari tajuk .. sapa yang masih belum tidur ,boleh la buat .. jom ke blog POTPETKING

9 komen :

ArETiEn berkata... [Reply to comment]

BA :Okey2 .. atien nk try tengok nie!

asyfiqaz berkata... [Reply to comment]

thanks for supporting! may Allah bless you. terharu jap nih..heheh

Ikram berkata... [Reply to comment]

hah ,
macam best je kempen tu ..
selak POTPETKING pulak ..
thanks bro ben sebab kongsi

~hAKim ZaiLAn~ berkata... [Reply to comment]

terbaeklah brader ben promot bnda2 camni..i like..haha

Lieya berkata... [Reply to comment]

menarik tertarik memang the bom kempen ni..:) takpe.. saya g join dulu..kekeke..mimpi indah en.ben..hehehe

AMMAR YASIR berkata... [Reply to comment]

Kartun apa ni? Comel lah....

such a mess berkata... [Reply to comment]

abang ben!!jom join contest sye yg x sberape nie jika sudi!!hehe

http://such3.blogspot.com/2010/12/first-editions-contest-makin-mess-is.html

azzey berkata... [Reply to comment]

BA; Jgn biarkann diri terus dijeling Ben

Rihaz berkata... [Reply to comment]

Da join gaks... same2 la show supports kay,,,

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI