Jom meriahkannya ...

 

image

Satu kempen dari rakan blogger yang minta aku promotkan terlebih dahulu .. aku tak sempat nak ikut lagi sbb dah lewat dah ni .. Kang ada lak menjeling kat aku lak .. haaa..tak pasal pasal .. tidur luar .. haaa.. sapa susah ? Korang gak .. kan kan ? Pasal pe ? Pasal aku bebel dalam blog ni nanti.. haaa... pedih lak mata membacanya .. hehe..

Ops.. terlari tajuk .. sapa yang masih belum tidur ,boleh la buat .. jom ke blog POTPETKING

9 ulasan:

  1. BA :Okey2 .. atien nk try tengok nie!

    BalasPadam
  2. thanks for supporting! may Allah bless you. terharu jap nih..heheh

    BalasPadam
  3. hah ,
    macam best je kempen tu ..
    selak POTPETKING pulak ..
    thanks bro ben sebab kongsi

    BalasPadam
  4. terbaeklah brader ben promot bnda2 camni..i like..haha

    BalasPadam
  5. menarik tertarik memang the bom kempen ni..:) takpe.. saya g join dulu..kekeke..mimpi indah en.ben..hehehe

    BalasPadam
  6. abang ben!!jom join contest sye yg x sberape nie jika sudi!!hehe

    http://such3.blogspot.com/2010/12/first-editions-contest-makin-mess-is.html

    BalasPadam
  7. BA; Jgn biarkann diri terus dijeling Ben

    BalasPadam
  8. Da join gaks... same2 la show supports kay,,,

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI