Kenapa anda perlu mengundi mereka ??

 

Blog Pilihan Malaysia sekarang menjadi satu fenomena baru bagi blogger baru .. Masing masing ingin meraih undi secara bersih dengan cara mereka tersendiri ..

Bagi membantu mereka secara tidak langsung , aku cuba bantu dengan mewujudkan kempen ini ... Terpulang pada mereka berminat atau tidak untuk menyertai kempen ini..

Bagi yang berminat untuk menyertai , sila rujuk entri ini ..

Blogger yang berminat dan telah buat kempen :

  1. Ainiaa♥
  2. iqbalhakimi
  3. zureen
  4. KimiCnoL
  5. ♥ nur ♥
  6. mOoN
  7. shahjiehan
  8. Mar
  9. mai BEAR gebu
  10. sCHACINTA .D
  11. areteacar
  12. nuRuL aZieRa
  13. Awatif Azizi
  14. ♥ Princess ♥
  15. zaMir
  16. Qaseh dalia adelia
  17. Rafina Mimi Zairul Murni
  18. Nur ɐʇɥıɹɐɥ
  19. Emma
  20. Izamir Ridzwan
  21. taufiq helios
  22. rose
  23. Ayuni
  24. Sabrina Syarfa
  25. M I A J A M A L U D D I N
  26. myravea
  27. ♫ AMALINA ♫
  28. Matika Love
  29. Cik Su
  30. cokiedacomot
  31. iffah imani
  32. FARISUKIMI
  33. Salina@IbuAqil
  34. DayangR
  35. micky eyqa
  36. Miss Yaty
  37. Miela Tahril
  38. sarah
  39. Wana De'Amor
  40. Amna.Qadeeja
  41. luna
  42. ~sayahafiz~
  43. Queen F
  44. CikAdilaMata4 (--O__O--)
  45. misz ema
  46. nora amila ghazali
  47. tomato
  48. 49

 

Sapakah pilihan anda ?? Baca dan nilailah sendiri yer ..

12 ulasan:

  1. thanks En. Ben, atas usaha bantu blogger baru ni...sangat menghargainys...=)

    BalasPadam
  2. abg ben.. sy nk join.. penat kempen sana sini.. jap eh nk buat entry tuh

    BalasPadam
  3. Tunggu assignment baru dari bro ben

    BalasPadam
  4. salam Ben,

    selalu sangat tercicir dek
    kelajuan n3 ben yang macam
    ERL tu...hihi

    soalan cepu emas
    bloglist 2011 tu dah tutup terus ke
    kita tak sempat join coz hari tu
    cuti2 m'sia 5 hari ^_^

    BalasPadam
  5. terima kasih abg ben...
    terharu tahap babun nih...
    hehe...

    budak baru nak naik...=)

    BalasPadam
  6. Wah..bro ben sangat pantas!!hehe..thanks bro :)

    BalasPadam
  7. mamat dh join...
    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2010/12/blog-pilihan-malaysia-bersama-ben.html

    BalasPadam
  8. Salam Mr. Ben.. Ibu dah masuk list.. Tp bila klik pada nama ibu x keluar link.. Ini link ibu yer.. http://ssasliza.blogspot.com/2010/12/kempen-blog-pilihan-malaysia-bersama.html
    Terima kasih atas sokongan anda pd kami owang baru.. ;o)

    BalasPadam
  9. wehee~
    terharu..!
    thanks muchies..! ^^

    BalasPadam
  10. hye...

    nk join..

    http://kitakesitu.blogspot.com/2010/12/kempen-blog-pilihan-malaysia-bersama.html

    NO 204 ye kwn2

    tq =)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.