Kesebelasan utama pasukan Malaysia ditukar !

 

Wahh .. biar benar... takkan semata mata nak lawan Vietnam , abis semua pemain ditukar ? Jadi sapa pulak yang bakal diturunkan malam ni untuk menentang Vietnam tu ?

Godek punya godek , aku dah dapat tau.. Ada sumber sumber asli memberitahu pada aku ... Huh.. Alu nak bagitau kat wikiwiki lik maklumat ni .. Biar abis semua rahsia dibocorkan .. Tapi tak pe.. aku paparkan pada umum dulu senarai pemain Malaysia dan Vietnam termasuk jugak pengadil !

Berikut adalah barisan kemungkinan pasukan MALAYSIA :

  1. Nazterjah ( penjaga gol .. asal Uganda  ..kira pemain import )
  2. pearl jade ( ketua pasukan .. bekas pengawas perpustakaan )
  3. 49 ( pertahanan belah kiri .. teror main galah panjang )
  4. **sHiKinn** ( ni kira star la ni.. tengok la nama dia )
  5. Cherrie Pie Sweety (penyerang utama. boleh goda penjaga gol)
  6. Syafiq Rosli ( pertahanan .. mat pantun. suka bagi pantun pada pasukan lawan )
  7. Nadhirah-chan ( pertahanan .. juara karate dunia )
  8. [ m I e h A ] ( penyerang .. suka sorok sudip dalam stokin)
  9. CiK PuaN NeTTY ( pemain tengah .. mampu melakukan tendangan tanpa bayang )
  10. WannZ_AzryN ( pemain tengah .. gemar menyiku lawan )
  11. Arra ( pemain tengah .. tugas dia ikut pengadil )

Haa.. ni la dia pemain kemungkinan yang bakal beraksi dalam perlawanan nanti ...

*sekadar lawak jalanan ... maaf yer

26 ulasan:

  1. hahhahahahhahhahha.. sengal jerk

    BalasPadam
  2. ahak..gua dapat gelaran mat pantun..haha

    BalasPadam
  3. abg ben..
    tuka2!!!
    saya nk maen gaks!!!

    BalasPadam
  4. wan gerrard tak ada ke bro?
    (bakal jurulatih Malaysia =P)

    BalasPadam
  5. lorh.. ingatkan tadi betul2 ajer..

    BalasPadam
  6. ingt btl2..tngok nama pnjaga gol..eh cm xcaye je..sbb yg tau apek akan jaga pntu gol malam nie..

    BalasPadam
  7. wooooo..ingatkan serius tadi..haha

    BalasPadam
  8. memang kena menang nih!! kalau x....

    BalasPadam
  9. wah..best3, mkin hangat citer kat sini ;D

    BalasPadam
  10. bro ben..
    ampunkan saya!!saya gelak tahap xhengat ni...hahahaha
    dan 1 more thing,
    i lap u 2 make me captain of d team..
    insyaALLAH saya akan pastikan malaysia menang mlmni

    fighting!!ganbatteee!!!!!

    p/s:bekas pengawas perpustakaan sbb sye suka bce buku ke?hehe

    BalasPadam
  11. kyahahaha...
    dengan perut2 Me skali gelak...ades!

    BalasPadam
  12. cam haram ben, aku da dup dap, ingat betol tadi rajagopal tukau.haha

    BalasPadam
  13. hahaahaahah....

    ingtkan btol2 td... :)

    BalasPadam
  14. hahahaha..cm ye2 je tdi,,upenye men2
    tau pn bab tgk name shikin,,kalo x
    bulat2 pecaya,,haha

    BalasPadam
  15. klau cm ni impossible la klau kalah.. :D

    BalasPadam
  16. hahahhahaha...wah..tndngan tnpa byg la.hehe..thnks abg ben!

    BalasPadam
  17. Hahaha.. lawak btol la .. mieha jd penyerang yg suka sorok sudip dlm stokin.. hahaha

    BalasPadam
  18. saya yg bg g0l smlm...prasan ak??ngeh3

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI