Sapa baling batu kat aku nih ?

by - Disember 17, 2010

 

Aduh.. sakit kepala aku ni.. Sapa yang baling batu ni haa ?? Aku pandang ♥ mizZ zyRa ♥ .. Dia gelengkan kepala sambil buat muka cutenya.. Huh.. nasib baik cute.. Aku pandang Ujang9897 .. Dia buat muka bodoh jer.. Cam takde apa apa berlaku...

MisS bRoWn tgk aku dengan muka mengoda .. " Takkan dia kot " hatiku berbisik .. *cilipadi=hafizah* suruh aku buat laporan polis .. Aiseh..takkan nak kena buat laporan polis kot.. ni kes kecil je nehh ..

Azza Firza menghampiri aku.. Dia kata kepala ku berdarah .. sekuk tawa tak hengat punya .. Ceh.. jeles la tu .. mentang mentang la awek dia , nn ada kat sebelah dia.. kira control macho la tu .. Cett..

Hanim Mahali keluarkan handphone dia lalu bertanya pada aku apakah perlu dia menelefon ambulan kerana kecederaan di kepala aku ni semakin teruk ..

Huh.. baru setitis dua darah dah teruk ? Kang datang doktor FeeZ~Hafizah~cucuatokaji mau dia gelak giler giler kat aku ..wat malu jee ..kena baling ngan batu sikit siap panggil ambulan .. nba-Nur selaku kawan baik aku , memberikan sehelai kain untuk mengelap luka tersebut ..

KayNisa nampak.. Abis laaa.. mesti jadi gossip nanti ..  Cepat cepat !!- a.y.u -!! coverline untuk aku.. Dia terangkan keadaan sebenarnya agar tidak jadi salah faham ..

Lega aku .. tak kisah .. -hanyaaku- saja yang memahami keadaan ini ..takkan nak suruh Haris Khairuddin amik tau pulak kan ? Haha.. kang tak pasal pasal zie~azharizalira'z pakat ngan mOoN kata aku gay lak... hahaha.. yelaa.. tau la.. guwau..

ok la... aku nak g lepak ngan rossoneri dan Cikgu Fikri kat KLCC .. naik kereta Gen2Merah dia.. hehehe ...

You May Also Like

22 comments

  1. Salute la bro..mmg kreatif dan inovatif..hehehe!!..by the way..aku tak baling batu kat ko..heheh..

    BalasPadam
  2. eh eh...bkn saya yang baling..hahahaha

    BalasPadam
  3. yang xde name tu contoh nye zoul.mzmn kot yang balik batu...hahaha...

    tumbuh 2 tanduk yang agak kemerahan!

    BalasPadam
  4. lagi?
    takde sambungan??
    hehehehe..

    BalasPadam
  5. pergh!!! karangan best ni...

    http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/adik-beradik-yang-kiut.html

    BalasPadam
  6. huwaa...awesome gile la en ben..ahhaha..kreatippp

    BalasPadam
  7. mantap la .... terbaikkkkkk.......

    BalasPadam
  8. hahaha..kreatif.

    samabungan lagi plisss..
    kalo citer g zoo boh nama tm yer..hahaha

    BalasPadam
  9. terbaik abg ben!! best pulak cter ni ble da dismbung2 nama....

    BalasPadam
  10. hehe..watak doktor sy dapat..terbaek2..i like it.. :)


    kelakar dan best :))

    BalasPadam
  11. hehe . menariknya . nama2 blogger digabungkan menjadi satu rantaian cerita yg menarik dan kena pada tmpat nama itu diletakkan . good job :D

    BalasPadam
  12. wah...
    jom2 g KLCC..
    naik kete gen2...
    hehhehehe :)

    BalasPadam
  13. Makin best entri En Ben.. Apa2 pun nak ucap terima kasih pada En Ben sebab linkkan namaku.. Kawan baik En Ben ni terharu sangat2 noh!! TQ TQ...

    BalasPadam
  14. hahaha lawaklah...

    baling batu sampai kene pngil ambulans...hihihi

    BalasPadam